Hayatım çok sıkıcı üzülüyorum?

25 yaşına girdim alanımda işe giremedim düzgün arkadaş grubum olmadı kendimi mutsuz yetersiz hissediyorum sürekli evdeyim kimsem yok değer veren eğlenceli arkadaş grubum yok yaşıtlarim evlendi işini eline aldı...

Beni seven biri çıksa üzülürüm hayatımı anlatmaya çünkü 1 kişi bile yok hayatımda

canım hiç bişi yapmak istemiyo napabilirim?

Hayatım çok sıkıcı üzülüyorum?
Cevapla