Samimiyet kurmayan soğuk insanlar için kötü insan diyebillir misiniz?

Kendi halinde yaşamayı seven, toplumdan uzak kalmayı tercih eden, her espriye gümeyen, kimseye asılmayan ancak varlığından başka hakkında hiç bir şey bilmediğiniz bir insan kötü olabilir mi?
Samimiyet kurmayan soğuk insanlar için kötü insan diyebillir misiniz?
Samimiyet kurmayan soğuk insanlar için kötü insan diyebillir misiniz?
Cevapla