Hemcinslerimin çok saf olduğunu düşünüyorum haksız mıyım sizce?

Hep cimri erkeklerle sevgili/nişanlı/evli olup bu durumdan sıkılan kadınlar soru soruyor. Kadın erkek eşittir diye diye bu hale gelindi aslında en başından böylelerini hayatınıza almasanız böyle şeyler yaşamazsınız etrafta cimri olmayan o kadar erkek varken bunlara zamanınızı harcayıpta mutsuz olmayın daha hesabı ödeyemeyen sözde erkek evlenince sizi nasıl mutlu edebilir ki shsjsjsj

Güncellemeler
1 yıl
Yani kızlar düşünün birinde az bişey erkeklik gururu olsa yediğiniz yemeği bile hesaplayacak kadar düşer mi şimdi yoruma gelip kuduracaklar sırf bi yemek parası için nasıl çirkefleşiyorlar aşırı komik🤣🤣🤣
Hemcinslerimin çok saf olduğunu düşünüyorum haksız mıyım sizce?
Cevapla