Kapalı kızları samimiyetsiz buluyorum sizce de haksız değil miyim?

Sozuk burdakilere de degil alinmasinlar benim tanidiklarim oyleydi iste benim sacim acik diye gunahkar gozuyle bakiyorlardi her seyimi elestirip cok soguk davrandiklari da oldu her seyi ben bilirim havasındalar bir de icleri cok baska hafif kezbansılar

Güncellemeler
+1 yıl
Genelleme yapmiyorum tanıdıklarım öyle
Kapalı kızları samimiyetsiz buluyorum sizce de haksız değil miyim?
Cevapla