Haksız mıyım sizce? Fazla mı hassas biriyim yoksa?

Bir haftalık yazışma sonrası yüz yüze görüşme yaptık. Görüşmeye dair karşılıklı fikir alışverişinde bulunmak için sesli görüşme rica ettim. Bunu reddetti ve birkaç cümle ile düşüncelerini ifade edip konuyu kapattı. Ben mi çok hassasim insanlar mı çok kaba bilemiyorum. Birkaç dakika sesli görüşme ile kendimizi ifade edip medeni bir şekilde noktalasaydik kötü mü olurdu?
Haksız mıyım sizce? Fazla mı hassas biriyim yoksa?
Cevapla