Soru başlığı her şeyi söylüyor detaya gerek yok.
Onore olurum, hoşuma gider.
Hiç hoşuma gitmez sinir olurum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Her insanın iltifat duymak hoşuna gider, o an sinirlensede eve gidince ayy gerçekten güzel miyim diye düşünür. bunu ben değil kitaplar söylüyor :D ben kibarca teşekkür eder yoluma devam ederim. Ayrıca bu gayet normal bir şey. ben yolda bazen şapkası ya da saçı ya da ne bileyim kişiye bağlı olarak beğendiysem gidip çok hoş şapka ya da saçınızın rengi ne hoş diyorum. Bu güzel bir şey. İnsan mutlu ettikçe mutlu olur. Bu da bu yöntemlerden birisi sadece :)
Terbiyesiz bir sey soylemiyorsa tesekkur eder gecerim abartilcak bir durum yok, tabi bunu sahsim adina soyluyorum, insanlar fikrini acikca soyleyebilmeli. tabi bunu bir kadin erkege yapsa bizim ulkemizde nasil karsilanir bilemem. Iste esitliligin olmadigi bir konu daha.. cok dertliyim bu konularda ne olacak bu halimiz...
Gördün dimi Türkiye'de bayanlarin cevabi, bunu yurt disinda yap hepsi teşekkür eder tebessüm eder, çünkü guzel söz ediyorsun Türk kadini saldırganlığı gösteriyor yabancı ise hoşgörüyü fark Bu
Aman , bu ülkede kadınlar bundan anlamıyorlar. Denemek cesaret ister bunu. :):
www.guncelkutu.com/.../...%C3%B6ven-kad%C4%B1n.jpg
Cevap
21Cevap
Çok kez başıma geldi ve hiçbirinin samimiyetine inanmadığım, tavrını beğenmediğim için sinir olmaya başladım. İltifata kibirle cevap veren biri asla değilim ama kimin nasıl söylediği en önemli nokta. Ki bir de sadece yanına gidip "güzelsin" demek gereksiz bir olay bence.
Bir kere kalabalik bir cadde de yururken bir anda biri arkamdan yaklasip kulagima fisildadi ben sok olup kalmistim adimlarim durdu bir an cunku cok yakinimdaydi onu soylerken sonra hizla yanimdan gecip gitti. ben neoldu simdiyle kaldim ortada
gecen yaz..
seviyesizlik olarak gordum. guzel bulunmak herkesin hosuna gider tabiki benimde gitti ama beni tanimayan sadece dis gorunusume edilen iltifat beni ciddi anlamda mutlu etmez :)
Bir kadın bana " Çok yakışıklısın " derse bende Onore olurum, hoşuma gider. ;) Beğenirsem konuşurum...
evet bir kız bize çok yakışıklısın derse nasıl sapık olarak onu damgalamıyorsak bir erkek de bir kıza herhangi bir sapık niyet taşımadan samimi olarak böyle bir şey derse sapık damgası yememesi lazım bu arada şu soruya cevap veren kızlar rahatsız olup bir şey demezken kızlara şirin görünmek ve internet üzerinden egolarını tatmin etmek isteyen zavallı biri gelmiş ana sor bu soruyu demiş yahu bu sitede millet her türlü abazalığı yapıyor. cinsellik kategorisinde kızlar ideal penis boyunuz kaç olmalı, cinsel lişki sırasında favori pozisyonunuz nedir gibi sorulardan geçilmiyor. onlara git bunları ana sor denmiyor da şu basit soruya mı kaldı onu demek. işin garibi bu geri zekalının kendini entelektüel zannetmesi bir de
Serseri gibi söylediyse cevap dahi vermem yoluma bakarım ama düzgün bir üslupla söylediyse ya teşekkür ederim ya da tebessüm ederim
mutlu olurum, günün devamını enerjik geçiririm ve kendime olan güvenim artar. güzelsin diyen adamın tipi ve hali tavrı da önemli.
aslında yolda durup dururken güzelsin diyorsa bir problem var bu adamda. bakışıyla belli etse daha mantıklı.
Bakışıyla zor biraz çünkü genellikle biz erkeklerin baktığı yerler bellidir :)
ne şekilde söylediği önemli aslında, suratında pis bir sırıtışla sözlü taciz olarak nitelendirilecek bir şekildeyse herkesin içinde rezil ederim. Cidden artık türk erkeklerinin karşı cinsle iletişim kurmayı öğrenmesi gerek
En son tesekkur ettimm 😊😊😊😊
Once baktim tabi yuzune samimi sonra gulumseyerek tsk ettm 😄
Seviyeli bir sekilde soylediyse duzgun bir sekilde tesekkur eder yoluma devam ederim.
Cevap vermem yürür giderim. Çünkü bir kere sanane dedim sana demedim dedi of çok bozulmuştum ama bende sana demedim dedim oda bozuldu. Arkadaşlarıda ona gülmüştü. O gün bugündür cevap vermem işte.
Buna taciz deniyor söylenen cümlenin iltifat olması durumu hafifletmiyor. Kadınları taciz etmeyi bırakın.
Kanuna göre taciz fiziksel temasta bulunulursa tecavüz sayılıyor. Kişinin bedeninin dokunulmazlığı ihlali ile suç kapsamında. Dediğim gibi iltifat etmeniz taciz olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Kadına yapılan taciz tecavüz ve şiddetin azalmamasının en büyük nedeni toplumun samimi! iltifat! büyütülecek bişi değil! diyerek bu durumu önemsizleştirmesi ve meşrulaştırılması
Birisi annene kız kardeşine yanından geçerken çok güzelsin dese ve buna şahit olsan adama teşekkür mü ediceksin iltifat etti diye merak ediyorum... lafım yapana... sen yapıyorsan da sana... kötü birşey demiyorum kötü birşey yapıyorsunuz diyorum... herkese...
yanında bir erkek ya da yaşça büyük bir kadın varken zaten kimse kimseye güzelsin falan demez. diyenin de iyi niyetle iltifat etme amacı taşımadığı kesindir. sözle de taciz olabilir elbette cinsel içerikli belden aşağı bir cümle kurarsan sözle tacizdir ama çok güzelsin ya da gözleriniz çok güzel v. s diyip geçmişse bu ne kadar tacizdir bilemiyorum. be hiçn yapmadım ama görüp de çok güzel bulduğum tanımadığım bir kıza çok güzelsiniz diyesim geldi. yapsaydım da taciz olacağını zannetmiyorum. karşıdakinin yüzünden bile anlaşılır zaten önüne gelen kıza abaza bir şekilde vay yavrum... diye başlayan cümleler kuran biri ile kibar bir şekilde içnden geldiği için çok güzel bulduğunu söyleyen iki kişiyi aynı kefeye koymamak lazım.
yazdıklarımı yine yazıcam kanunda suç ve taciz birine saat sorarken bile Pardon özür dilerim diye izin istersin tanımadığın birinden bişey isterken rica edersin böyle masum şeylerde bile bu kadar dikkatli davranırken yoldan geçen laf atman etik ahlaki ve kanuni değil iltifat olsa bile
kardeşin veya annenin yanında değilsin o an arkanı dönmüşsün büfeden su alıyorsun laf atan onları yalnız sanıyo "çok güzelsiniz" diyo sen de duyuyosun... burada söylediklerinle çelişmeyecek ne yaparsın
dediğim gibi çok abartıyorsunuz bence merak ettim üşenmedim aynı soruyu girlsaskguys'da da sordum bir kaç dakika önce önce kimse sinir olurum. bu tacizdir falan demedi her kız gülümser teşekkür eder yoluma devam ederim dedi www.girlsaskguys.com/.../q1296281-pinks-what-would-your-reaction-be-if-a-random-guy-says-you-look-so bizim türk kızlarının karakteri ile alaklı bence kibar ve samimi bir şekilde iltifat eden birine sapık muamelesi yapmak. bana gelince benim kızkardeşime birisi onu derse girişirim o ayrı kendimin zaten kimseye öyle bir şey diyeceğini sanmıyorum biraz utangacım onun için sanırım sadece içimden geçti ama dersem ve abisi bana dalarsa da karşılık verecek durumum olsa da vermem dayağımı yerim.
hala kendi içinde çelişiosun tanımadığı birine yolda çok güzelsin diyen biri kendi akrabasına yapılınca kızma hakkına sahip değildir. sana hala anlatamadığım şey cinsel içeriği olmasa bile laf atmak tacizdir TR de bir kız çok güzelsin diyen bir adama gülümseyip yoluna devam e... edemez büyük ihtimalle yüz bulup takip ederler bu Türk kızının karakteri ile alakalı değildir.
sen başka kültürlerden insanlara sorarak güzel bir şey yapmışsın ama bilir kişilerin hukukçuların sosyologların ve psikologların bu konular hakkında çalışmalarını okumalısın ne yazık ki bu insanlar sadece sabah (kadın) programlarında nadiren konuşabiliyorlar ve bu yeterli değil.
neyse ben ne desem boş bu kafalar zor değişir
@soran
üyenin dedikleri doğru, benim yazdığım aşamalardan sonra onun yazdıkları uygulama alanı bulur. birini taciz etmenin bel ali bir söz söylemekle en ufak ilgisi yoktur. bir kadinin alanına isteği dışında yaptığın her muamele tacize girer. elbette kadınlar iltifattan hoşlanır ancak SECTIGI İNSANLAR TARAFINDAN EDILDIGINDE. sokaklar pazar yeri değil, her gördüğün taze meyveye saldıramazsin.
çelişki yok ben sadece birinin güzelliğine duyduğu hayranlıktan dolayı samimi olarak iltifat eden birinin sapık sayılmayacağını söylüyorum. yanında ben olduğunu bilmeden birinin kendi ailemden birine aynı şeyi yaptığında girişecek olmam o kişinin sapık olmasından dolayı değil. ailemin önünde küçük duruma düşmek istemediğimden dolayıdır. daha önce dediğim gibi yapacağımı sanmıyorum ama ben dayanamayıp böyle bir şey yapsam değil teşekkür ederim dedi diye takip etmeyi bir an önce oradan uzaklaşırım. kaldı ki illa gülümseyip teşekkür etmesine de gerek yok ama sapık muamelesi yapmanın da anlamı yok en azından duymamazlıktan gelip oradan uzaklaşsın. kanuna göre de kimsenin bir kıza çok güzel dedi diye 10 yıldan-25 yıla kadar hapis cezası alacağını sanmıyorum. neyse aynı şeyleri tekrarlamanın bir anlamı yok bence çok abartıyorsunuz ama o senin görüşün bu benim görüşüm diyip kapatalım en iyisi konuyu.
Başıma geldi bir kaç kez. Utanir gulumserim ona göstermeden. Sapık mi yoksa açık sözlü biri mi anlamak mümkün değil. Nolurdu insanlar azcık normal olsaydı kadınlarda iltifat karşısında teşekkür edip yoluna bakabilseydi..
Kişisine ve söyleme tarzına göre değişir tabi hoşuma gittiği de olur beni bir camavara dönüştürdüğü de
Soyleyis tarzina bagli biraz. "Sssh hooopp yavruuum" falan yaparsa temizinden bir sopa yer. Kibar bir sekilde soylerse de duymamazliktan gelir yururum yine ama hosuma gider ne yalan soyleyeyim
Sanki eve çağırmış gibi tepkiler var, garip :))
Teşekkür eder, yoluma devam ederim..
Beğenen adam kendi içinden geçirsin güzel diye tanımadığın birisine sokakta görüp söylemek gereksiz bir hareket beğenilmek herkesin hoşuna gider ama bu şekilde duymak değil
Tipine bagli. Yakisikliysa gülümserim devam ederimm. Degilse de duymamazliktan gelirim devam ederim. Yani her sekilde devam ederim aslinda xd
Nedense hep fevri davranırım sert sert bakım geçerim oysa kötü bişey demiyor ama asılma tavrı sinir eder
Hoşuma gitmezdi çünkü ben adanada yaşıyorum ve adananın erkeklerı genelde çok güzelsini derken seni s*kmek istiyorum der gibi bakıyorlar
hosuma gider tabiki sürekli iltifat ya da farklı şeylerle karsılan biriyim alışık olduğum bir şey ama diğer abaza kızlar gibi tanışma ve ya konuşma olayları olamaz sadece gülümserim ve yoluma devam ederim.
seviyesiz uslupla soyleyenler asiri midemi bulandiriyo.
Kibar bir şekilde söylerse teşekkür ederim ama amacı sapıklık, taciz ise işte o zaman çantayı kafasına yer :D
Aslında soru yanlış ''yakışıklı bir erkek size çok güzelsin dese tepkiniz ne olurdu?'' olsaydı o zaman oylar çok değişirdi.
At hırsızı kılıklı değilse, teşekkür ederim. At hırsızı kılıklı ise istem dışı tırsar ve kaçmaya bakarım.
Tikimi cikarmam. Boyleleri genelliklr tepki bekler ve o yuzden boyle bir yonteme bas vururlar. Hic duymamazlikdan gelip yurumeye devam!
Ben o tarz erkeklerden hoşlanmam. Bana sanki her gecen kıza dermiş gibi gelir , ne bakarım ne de cevap verim.
Bu tip olaylarda genelde cıvık insanlar rol aldığı için önyargılı davranıp rahatsız olurum. Ama gerçekten samimi olduğunu bilseydim rahatsız olmazdım.
Adam gibi dediyse morale bagli olarak o anki gulumserim heralde ama yavsayarak dediyse bende ya tinmam devam ederim ya da doner kufrederim...
O kibarlık yapıp söylemiş bende kibarlık yapıp teşekkür edip yoluma devam ederim
Sonrasında tacize başlamayıp kendi yoluna gidiyorsa hoşuma gider. Aksi halde abazaymış bu diye düşündürüp tiksindirir
Teşekkür ederim der geçerim :) Israr ederse gıcık kaparım ama
Bu arada ankete oy kulannan erkekler var :D :D Merhaba hepsine :)
ne dedin sen ne dedin sen deyip tokat atarım ( hande ataizi gibi)
Tepki vermem geçer giderim ama yılışık bir tips sanane der tepki gösteririm
Bunu kibar bir şekilde söylemekle hayvanlık yapmak arasında fark var. Bence kibar bir şekilde söylendiğinde herkes onore olur.
Yüzüne karsi sanane ulan der arkami dondugumde hafif sersemler ve birazda gulucukle yuurur giderim :)
duymamazlıktan gelirdim gecerdim yanından yürümeye devam ederdim
'' çok güzelsin bunu size söylemeden gecemedim''
cevabim: Teşekkür ederim cok naziksiniz :)
''Off anaaammm bu ne güzel böylee''
cevabım: ...
Duymamazlıktan gelip yoluma devam ediyorum
Yoldaki serserilerle egomu tatmin edecek değilim çok şükür
bak bu iyiydi :)
Maşallah yavruma nasılda güzelsin öylle tarzındaysa şok olur hemen uzaklaşırım ama doğru düzgün bir üslupla söylenmişse bunda kızacak birşey yok teşekür eder onore olur yoluma devam ederim
Şimdi diğerleri gibi heyt ne diyon l*n sen diyemezdim şimdi doğruyu söylemek gerekirse bir 1-2 saniye olduğum yerde durur sert bir tavırla yoluma devam ederdim. ayrıca böyle bir şey hoşuma gitmez
Yakışıklıysa hakaret ederdim, değilse ağzıma geleni söyler yamulturdum :D
Guler gecerim birde mükemmel oldugum ani gorsun diye.
NE ONERESİ onun demesine ihtiyacım yok gayette abaza gibi davrandığı için sinir olurum ve aptal olduğunu düşünürüm
Tepki vermeden giderim, hem ne o öyle gecen birine cok güzelsin demek icinde tut yani ne olacak.
teşekkür eder sizde çok yakışıklısınız der yoluma devam ederdim.
Tepki vermem sadece şaşkın şaşkın bakar sonra da geçer giderim
Hergün karşılaştıgım şey. Yüzlerine bile bakmıyorum.
Hic hosuma gitmez cok sinirlenirim sonucta ben o insani tanimiyorum yaptigi sey terbiyesizliktir neden hosuma gitsin
Ben egomu tatmin ediyorum kızacak ne var ki güzel demiş sadece daha neler diyorlar bir bilsen
Eğer yılışıksa dönüp bakmam. Normal bir şekilde söylediyse teşekkür ederim.
Bana dün iki tane erkek çocugu dedi havalara uctum resmen
ahahhahah
eskiden olsa onyargili bir sekilde sapık derdim. Ama simdi oyle yapmaz; cok tesekkurler cok naziksin derdim;) aslinda bana oyle demesi beni mutlu ederdi. Hoş yanii :D
Etkilemez yola devam ederim mumkunse her onune gelen bana cok guzelsin demesin :)
Bilmediğim Birşey söylese daha çok hoşuma giderdi :p 😃
"Cık cık cık başka yöntemler denemelisin" der güler geçerim.
"biliyorum" derim :D şaka ya tabiki hoşuma gider :D
Hoşuma gider tabi ama yavşayıp kuyruk sallamam elin adamına :)
Teşekkür ederim. Ardından gülümser yoluma devam ederim.
Yaşamadığım şey değil ya umursamam yürür giderim ya da terlerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar