Ergenlikte yaşadığım zorbalıkları unutamıyorum. Ne yapmalıyım?

Yaşıtlarımın bu kadar acımasız olacağını tahmin etmiyordum, cevaplarını da veremedim içime attım. İnsanların dış görünüşleriyle alay etmek çok seviyesizce bir olay ama kimsede bu konuda duyarlılık görmedim. Aradan seneler geçti ama durduk yere aklıma geliyor. Neden cevaplarını vermedim diyorum. Nasıl aşmalıyım sizce?
Ergenlikte yaşadığım zorbalıkları unutamıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla