AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
Aşk tatlı yemek gibi
Yersen çok tatlı
Bazen canın aşırı çeker
Ama yemezsen de ölmezsin
İhtiyaç da değildir istektir canın çeker işte tatlı gibi
Bakınız: baklava
Sen ve aşk hmm zor görünüyor önce bir erkekle yargısız konuşmayı öğrenmen gerekiyor
Oldu konuşaym yine üzsn yine cinsellk nude desin sonra işine gelmedi mi biraksn oldu
Hepimiz bir şeyler yaşıyoruz o zaman hiçbirimiz ilişki kurmayalım bu doğru mu sence?
Şu devirde yapamamak daha iyi
Hem üzülüyorsun hem bu fikirdesin kendinle çelişiyorsun
Birinin üzmesinden iyidir
Sen bilirsin
Zaten sinirlym hiç bu konuyu konuşacak dglm
Senin sinirli olmadığın bir zaman mı var 😄
Gel en son sorduğum soruma bak kiminle tartışıyorum
Gördüm dışarıya verdiğin izlenim aynı zaten o kızda aynı şeyi söylüyor erkeklere karşı düşmanlık ediyorsun diyor milletle tartışma bence boş ver
Sen ciddi misn şu an?
Kız bana or§busn diyo kısacası anlamadın mı ben orada erkeği nasıl yüceltebilirm yaptığını nasıl normalmiş gbi karşılarım siz iyice kafayı yemişsniz
Hayır ben ettiği küfürleri onaylamıyorum duyma onları sen sadece dün sana dediğim şeyi o kızda söylüyor erkeklere karşı yargılısın diye onu diyorum
Anlamiyosn neyse valla hiç şey açiklamicam gidin ne yapmak istiyorsanız yapan Allah aşkına benden uzak durun iyi akşamlar
İyi akşamlar 🤷🏻♂️
Aşkı boş ver, sevişmesiz geçen yıllara üzül.
O kdr boş biri dglm
Yav he he...
Boş yapma
Sen git mastürbasyon yap, sekse önem vermem ama, elimle tatmin ederim kendimi. Komik şey.
Öbür dünya da da görecen sen , şimdilik böyle rahatsıniz her şeyi yaparız kimse bize bisi diyemez diyorsunuz he he aynen
Öbür dünyanın defterini sen mi tutuyorsun?
Haşa sadede cehenneme odun lazım o kdr
Bildiğin bir imanın şartı bir İslam'ın şartı ahkam kesiyorsun.
En azından zinanın yapılmayacağını bilecek kdr bilgiliym
Mastürbasyon yapınca sevap mı kazanıyorsun?
Yaptığımı kim dedi? Müneccimisn knk
Müneccim olmaya gerek var mı?
Kanıtın var mı?
İnkar etmeyecek kadar dürüstsün en azından. Hadi iyi geceler.
Kıvırcıkk777 Helal olsun kardeş
@Sdghbjj Harun abi geldi.
Yolu aç o zaman lost işini düzgün yap
Bu yaşlarını da ileride arayacaksin aşksız geçse bile
Moral bozucu
Yaşın 25 mi orada yazdığı gibi
Evet oyle
Kafana esen biriyle sevgili olup tecrübe kazanmaya bakmalısın bence
Daha hevesim yok
Yaş doğruysa ilerleyen yaşlarında kiminle flört etmeye kalksan evli ya da boşanmış çıkar bide evli olduklarını saklıyo tırrekler
Yaşım doğru evet, şu an bile karşılaşıyorum inanır misn instadan bgn ilişkisi olanlar istek atiyordu şok oldm
Ya abla bak beni dinle etrafında varsa eğlenceli bulduğun biri hemen sevgili olup tecrübe kazanmaya bak
Ghostlanma ihtimalin yüksek daha karşı cinsi tanımıyor isen eğer tecrübeli olursan nasıl davranıp davranmaman gerektiğini bilirsin ilişkide
Canım benim kolay mı birini bulmak her anlamda zor mesleki durumu karakteri ailesi geçmiş yaşantıları
Aslında kolay ama kriterin var ise o kritere sahip insanların bulunduğu ortamda bulunman gerekiyo
Ama Türkiye'de ilişkilerde ailelerde birbirleriyle sevgili olup evleniyo resmen sende haklısın
Kriterim mesleği olsn her açıdan hazır olsn evliliğe bu yani
😅 bunun korkusuyla birini bulursan iyi denk gelmeyebilir
Aşkla geçseydi en güzel yaşların olmayacaktı işte, öyle düşün xd
Güzelliğinin farkında olup kılı kırk yaran tipler oluyor egolu ondan mı acaba
Ne anlamadm
İnsanlara fazla tepeden bakar herşeyi eleştirir her yerde bir kusur mu bulursun
Yok aslında hiç dengim olmayan insanlara şans bile verdim değer bilmediler
Denk dediğim karakter olarak
Mesaj atamadım sana
Kapalı çünkü 😅
Tamam:)
Ne diyecektin ki
Önemsiz
Aşksız gecebilir ama sağlıksız geçmesin yeterli..
Tabikide valla en önemlisi de o
Takılacak şey değil boş ver.
Valla üzülüyorum
Dünyanın sonu mu değil takma doğru kişiyi bul yeter.
Bende bu konuda takılıyim yaş olcak 22
Valla ya bu ne böyle
Hayır artık onu geçtim bir insanla tanışmaya korkar olduk
Cidden öyle canım yaş ilerledilcede kriter değişimi de çok oluyor mesela bn meslek durumuna çok dikkat ederim
Artık bende o şekilde ya
Evet artık 1,2 flort etme durumu çok sıkıcı ve saçma geliyo netlik daha iyi evliliğe dair her şeyi tamsa beklemek istemem
İşte evlencek insan zor bulunur umarım denk düşer bize de sağlam bir ilişki günümüz ilişkileri çok toksit çıkarcı psikopatlarla dolu Allah'ım korusun oylelerinden
Amin canım, zor ya kimin ne çıkacağı belli değil
Evet iyi tanımak lazım bir açığını yakalarsan bay bay direk
Aşk bir hastalık
Degil
Öyle bunun hakkında sabaha kadar tartışırım
Cok bilgilisn dmeek
Evet
Kına yakmalısın da ne güzel başına iş alma
Üzücü bir durum harbiden
Ayyy bende aynı djfdjddjffng
Hepimiz öyleyiz. Tek 🔫! 🤷🙂
Ben de üzülüyorum 35 yaşındayım hiç aşkı tadamadım
Halbuki guzel fizigin filan var
Olmayınca olmuyor aldatıliyorm
Senide aldatityorlarsa ne diyim
Bilmiyorum çok saçma
Banada sacma geldi nerde yaşıyorsun
Carpe diem 😃
Ne diyin la
Google amcaya soruver 😃
Sordum
Sana selamı var
Sağolsun nasıllarmış? Geçen Putin 10 desilyon dolar ceza kesti adamcağıza 😁
Geç olsun güzel olsun.
aynı ben
Kariyerine odaklan
Geçirme
Geçiyor valla
Üzülmee
Bul birini
Aşkı bul
Tamam dur şu an arıyorum
Şu an arama meşgul
Tabiki geçer sen böyle olursan
Ne varmış bende?
Yazacaktım mesaj kapalı
Burdan yaza
Yok
Sağlık olsun
Gelir bi tane
Üzülmeye devam
Sende
Ben ne üzülecekmiş kanka