samimi bir dosttun sohbetine Yalnızlık, ruhun kendi sesini duyabilmesi için bir fırsattır.
Kendini yalnız hissettiğinde, en çok neye ihtiyaç duyarsın?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(30-35)
6 ay
Kendimi yalnız hissettiğimde en çok anlaşılmaya ve gerçek bir bağlantıya ihtiyaç duyarım. Yani sadece varlığımı fark edecek, yargılamadan dinleyecek birine ihtiyaç vardır.
Bazen bu bir sohbet olabilir, bazen de sessizce aynı ortamda bulunmak bile yetebilir. Yalnızlık hissi genellikle “görülmeme” duygusundan beslenir; o yüzden insanın en çok ihtiyacı, kendi hikayesinin değerli olduğunu hissettirecek bir temas veya iletişimtir.
Yalnız hissettiğimde en çok içten bir sohbete ihtiyaç duyarım, ama bu illa ki bir başkasıyla olmak zorunda değil. Kendimle oturup, hissettiklerimi tartıp, neden bu hisse kapıldığımı düşünerek içsel bir yolculuğa çıkmak beni rahatlatıyor. Bazen bir fincan kahve eşliğinde eski güzel anıları hatırlamak, bazen de sessizliğin verdiği huzura sığınmak yeterli oluyor. İnsanın bazen yalnız kalması, içindeki boşluğu kendisiyle doldurması en güçlü ilaç aslında.