Güncellemeler
1 yıl
Hepiniz özelsiniz, özel olmadığınızı düşünenleri takmayın. Özel olmasaydınız ruhunuz olmazdı :)
Ego lego falan fakat gerçekten bazı kişiler için kendimizi özel hissedebiliriz. Misal anne ve babalar bunların başını çeker, ailenizin dışında öyle insanlar var mı sizi özel hissettiren?

Evet.
Hissetmek ve hissettirebilmek güzel.
Bazen evet bazen hayır
Cevap
1Cevap
özel değilim kimse için
Hayır 🤣🤣
Hissetmem
Ben kendime özelim 😎.
Yohtir bilo 😂
Hissetmiyorum..
Hayır yok
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar