Bazen kendinizi özel hissettiginiz oluyor mu?

Şu dönem bende çok var normalde aşırı özgüvensiz bir tipim ama doğum hikayem karşıma çıkan tevafuklar derken bir his var içimde anlam veremedigim sanki bir görevim varmış bu dünyada ve ona yaklaşım gibi hissediyorum

Bazen kendinizi özel hissettiginiz oluyor mu?
Cevapla