Biriyle konuşmaya başladığım veya yazışmaya başladığım an bir bakmışım bütün işler kalmış. Sizce neden böyle?

Normalde disiplinli biriyim ama başlayınca çıkamıyorum öyle kalıyorum. Biriyle iletişime geçmediğimde daha disiplinliyim.

Biriyle konuşmaya başladığım veya yazışmaya başladığım an bir bakmışım bütün işler kalmış. Sizce neden böyle?
Cevapla