Ben aktifken yazmıyorum diye ayrıldı sonra bende erkek ekleyip konuşmaya başladım bana ne bu acele yokluktamısın dedi haklı mı?

Ya ben gel cevap veriyodum aktifken yazmıyorum oda ayrıldı benden sonra ben ekli erkeklerle falan konuşmaya başladım öğrenmiş bunu bana bugün dedi yazdı içte bak umrumda sanma hiç değilsin istersen sevgili ol ama bi adabı olmalı hemen gidip ayrıldıktan sonra erkeklerle konuşulmaz bunun için mi ben düzel dedikçe sen beni takmadın daha geç cevap verdin yazık 2 yıllık emeğe dedi ve engelledi haklı mı

Ben aktifken yazmıyorum diye ayrıldı sonra bende erkek ekleyip konuşmaya başladım bana ne bu acele yokluktamısın dedi haklı mı?
Cevapla