Yeni birilerini tanımaya açık mısın, yoksa eski ile mi yaşarsın?

Eskisi olmayanın yenisi olmazmış. Şaka şaka 😂

Kimse eski veya yeni değil. İnsan olsun yeterli.

Yeni birilerini tanımaya açık mısın, yoksa eski ile mi yaşarsın?
Yeni birilerini tanımaya açık mısın, yoksa eski ile mi yaşarsın?
Yeni birilerini tanımaya açık mısın, yoksa eski ile mi yaşarsın?

#ZorundamıyımEfsane ✌️ 1903 <<✓™

Yeni birilerini tanımaya açık mısın, yoksa eski ile mi yaşarsın?
Cevapla