Eskisi olmayanın yenisi olmazmış. Şaka şaka 😂
Kimse eski veya yeni değil. İnsan olsun yeterli.



#ZorundamıyımEfsane ✌️ 1903 <<✓™
Eskisi olmayanın yenisi olmazmış. Şaka şaka 😂
Kimse eski veya yeni değil. İnsan olsun yeterli.



#ZorundamıyımEfsane ✌️ 1903 <<✓™
Yeni birini tanımak eskiden heyecan verici gelirdi ama bırak yenisini eskisi bile bir tuhafken, yeni insanların hayatıma girmesine tahammül edecek sabır yok bende.
Evet o da bir seçenek.
Açık veya eskiyle yaşamak demiyim de önemli olan doğru insan ve kaliteli bir kişileri denk gelmek iyidir. Yeni birileri tanımaya açık olmak kötü insanlar denk gelebilir eskiyle yaşamak çevrede sıradan tanıdıkları vardır. En güzeli akışa bırakmak, iyi insanlar karşımıza çıksın.🌿
Hayatımızda kaliteli insanlar olması önemli tabii ki.
Hepsine açıgım ama dikkatli hemen atlamam
Evet. Dikkat şart. Ne çıkacağı belli olmuyor.
Kavun derken hışır çıkar belli olmaz aynı şey onun içinde geçerli demesin
Ahaha olabilir 😂 kabağa aşısı yapmış olabilirler. Cinsini bile değiştirirler 🤣
Olabilir her şey mübah
Teşekkürler efsanem😊🥰
Rica ederim ruh ikizim 🌹🥰
Her önümüze gelenle tanışmıyoruz : ))
Tabii canım bizim de bir haysiyetimiz var 🤣
Güzel bir cümle oldu, hiç geleceğim yoktu 😂😂
Eyvallah 😄
Tenk yuuu 🙂
Rica ederim ✌️😊
Cevap
12Cevap
hayır yeni birini tanımaya açık değilim. zaten çok sıkıldım ve yoruldum insanlardan ve hayattan. böyle iyiyim.
Yeni birileri de iyi olur ama.
Mümkünse uzun bir süre yeni olan hiçbir şeyi almayayım. Ne insan ne bir obje.
Stabilize bir dönemde olmak istiyorum sadece.
Bıkkınlık gelmiş gibi birşeyden sanki.
Yeni insanlar tanımaya daha iletişimim açık. Sosyalliği seviyorum.
Güzel insanlar karşımıza çıkar umarım.
🙏🏻🙏🏻
✌️🙏😊
Eskiye artık sünger 🧽 çektim yeni ve bomboş beyaz bir sayfa 📄 açtım bundan sonra büle herkes ederi kadar 🙋♂️
Sünger kirlendi mi 🤣
Uzun zamandır yalnızım. Sanki zamanı geldi gibi açılmanın.
Olabilir 😊
eskiden daha cabuk tanisirdim bu bi gercek biraz daha temkinliyim artik
Sıcakkanlılık böyle bir şey ama dikkatli olmak lazım doğru diyorsun
kesinlikle kisi kendi gibi saniyo
Eskiyle yaşarsan geleceğine odaklanamazsın. Yeni insanlar tanımayı severim.
Çeşit olur hem :D
Güzel 😂
açığım da güven problemi yaşıyoz ister istemez
Kesinlikle. Bu devirde güven sorunu çok.
Tanışırım ama çoğu kişi eskilere takılmış hep burada da var
Bende tanışırım. Vardır bir hayır.
Burdakilerin dışında tanış burdakilere bakma bence
Zaten öyle. Genel anlamda sordum 😊
Anladım
Eski birilerini hayatımda barındırmıyorum bittiği gün postalıyorum gelsin yeniler 🤭🤭🤭
Wuuu. Bizi ne zaman eskiteceksin 🤣
Ahahah puhhh sana 😂
Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış 🤣
Metropol bul 😂
Yeni veya eski hiç fark etmez, vefalı olan herkesle görüşmeye devam eder bağlarımı koparmam
Aynen kardeşim. 3 gün sonra unutan ile işimiz olmaz. ✌️👏
Şu sıralar fazlasıyla açığım kafa dengi birini bulursam hayatıma alırım.
İnşallah ✌️🙏
Rahatım bozulmasın diye kımseyle tanışmıyorum
O da bir seçenek 😊
Eski değil de açıkta değilim 😅😅 yani c hiç biri
Ahhaha kararsız
Ne yeniye ne eskiye tahammül edebilecek, sabır gösterecek, katlanacak enerjim yok inan.. Ot gibiyim, kimseye fayda yok benden bu ara..
Bir ara olur öyle şeyler :D
Yeni arkadaşlara ihtiyaç duymuyorum pek. Zorunda olmadığım müddetçe de tanışmıyorum.
Kendim hariç kimseye açık değilim çünkü kimseye tahammül kalmadı yani
Eskisi henüz yok sadece yeni biri iyi olur diyorum
Biz de eski sayılırız 🤣
Kalan sağlar bizimdir
Öyle 😊
Yeni insanları tanımak herzaman güzeldir.
Eskisi olmayanın yenisi olmazmış 🤣
Yok aman aman
Eskisinden ne hayır gördük ki desene 😀
Git yat o zaman Tuğçiş
Yeni birilerini tanımaya açığım ben..
Ne güzel ✌️👏
Evet açığımdır
Çok güzel ✌️👏
Yeni birini tanımaya tahammülüm yok
Yoruyo be sürekli birilerini tanımam
Çok güzel ✌️👏
Fazlası zarar. Ben olanla devam. 🤣🤣
Açığım çokta değil ama
Kendimle baş başa kalmayı seviyorum..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?