İnsanlar Tıp okuyorum diye her konuda her şeyi bilmek zorundaymışım gibi davranıyor bundan nasıl kurtulacağım?

Tıpta son senem seneye doktor oluyorum, şu sıralar şöyle bir sorun var kime gidip bir şey sorsam sen doktorsun bize mi soruyorsun diyorlar evet tıp okuyorum insan sağlığını iyi bilirim ama her şeyi bilemem ayrıca bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp değil mi? Sorulara insan gibi karşılık vermek varken ne bu tavır o zaman gideyim adliyede davaya da ben bakayım sonuçta doktorum aq böyle bir şey mi var.
Neyse Arkadaşlar içimi dökmek istedim herkese iyi Akşamlar.
İnsanlar Tıp okuyorum diye her konuda her şeyi bilmek zorundaymışım gibi davranıyor bundan nasıl kurtulacağım?
Cevapla