Kekemeyim konuşurken zorlanıyorum sizce ne yapmalıyım?

Merhaba arkadaşlar 19 yaşında bir erkeğim kekemeyim konuşurken zorlanıyorum özelikle de cümle kurarken zorlanıyorum cümle kuramıyorum ve birine bir şey anlatırken de zorlanıyorum. Sizce ne yapmalıyım?

Kekemeyim konuşurken zorlanıyorum sizce ne yapmalıyım?
Cevapla