
Gel de şimdi daha 21'im diye inandır milleti of.
#Yeterhayeterhayat

Gel de şimdi daha 21'im diye inandır milleti of.
#Yeterhayeterhayat
Her zaman net bir insan olduğum için öyle kem küm etmem neyse onu söylerim.. 😅 Doğru söylesem de yaşıma inanmıyorlar zaten.. Hayır daha küçüksün diyorlar.. 😂 Takıntım yok yaş konusunda.. 😅
Bazen denk geliyorum burada daha yaşı küçük ama 100+ olarak girmiş. Veya 30-35 olarak girip takılıyor. Kızlardan da bunu yapanlar var, erkeklerden de. İkisi de anlamsız geliyor bana. Tamam her konuda dürüst olmak nefsine zor geliyor ama yaşın doğru olsun be mübarek
Ben hariç ikisi de😂
Yalanını görmedim :D D:
:D Bana da öyle oluyor işte :D
Deli şey ben inanmıyorum sana bırak şu sünepeleri 😂
Beni kandıramazsın
https://youtu.be/it0jTV8nEJ8?si=6SRdeNmtX1EgQcV8
@yeterhayeterhayat Aşko sana gelsin
Bembeyaz sayfa mevcut açamadım ki :D
Valla açamıyorum sorun var heralde sonra bakarım. Hiç video bile görünmüyor yani beyaz sayfa var
ısırrım seni <3
yakaladim sizi herkese anlatıcam 😀
Rica ederim :D
Cevap
30Cevap
bence kadınlar daha takıntılıdır diye düşünüyorum.
:D Henüz 18 ler linç edilmeyelim şimdi reis :D
:D :D
Ben hiç rahatsiz olmuyorum aksine yaşından daha genc duruyorsun derler sanırım onun özgüveni var üzerimde
Genelde 'kadınlar yaşını söylemez' klişesi dolanır ama günümüzde erkekler de yaş konusunda bir hayli takıntılı. Sosyal medya çağında herkes daha genç görünme peşinde; erkekler yaşını bir 'olgunluk' göstergesi yaparken, kadınlar yaşın peşinden koşan zamana meydan okuma telaşında. Aslında bu, biraz toplumun dayattığı algılarla ilgili. Kısacası, kimse yaşını olduğu gibi kabul etmiyor; 30’sa 25 diyor, 40’sa 30… Asıl mesele, yaş değil, yaşadığı yılların içini nasıl doldurduğun.
ben 34 üm iki cinste yalan soyluyo cogu kez bizde bi yasi gecince evde kaldi muhabbetleri var ya ondan cok kücülten var
Yaşımı söyleme takıntım yok ama teyze takıntım var
Ne ara olduk dimi :)
Sorma ya :(
Yaşın Neyse söylerim bu konuda hiç çekincem yok
bi 23 olamadım bende.. kimse kusura bakmasın ama kadınlar harbiden takıntılı, geneli gerçek yaşını söylemiyor
Sayın Kadınlar görüyorsunuz anlatmaya gerek yok ^^
sagonun liriklerindeki yaşlardan bile yaşlı olunca pek kurtarımız kalmıyor
Neyse ki silahsız kuvvetin ilk liriklerinden 4 yıl önce doğmuşum da paçayı yırtmışım
Kaldık mı yine fransız alsd
Çok uyanık görününce dilimizi ısırmaya çalışıyorlar boş ver böylesi daha iyi <3 :D
Tabbbi ki kadınlar ve erkekler. 🤣 Ayrım yapamadım. İki cins de bu konuda cins. 🤣
😂😂takanlar da bir hayli fazla takıyor.
Çok şükür ki öyle bir takıntım yok. Ama bakma profilimde 28 yazdım. Ben toylarda hoslaniyorum. Yoksa 42 yaşındayım.🤣🤣
25 im ama 21 im desem de inanırlar valla küçük gösteriyorum çünkü. Zaten yaş tahminlerinde de hep küçük söylüyorlar 😂 ufalayim da ceplerine gireyim😂
Maalesef kadınların takıntısı fazla. Bana göre her yaş insanı daha çok alımlı yapıyor, yaşını saklamak yerine söylemek taraftarıyım.
Erkekler 40 yasından sonra kadınlarda 40'kadar yaşı takıntı yapar onlar çocukken saklambaç oynarken bucuklu saydığımız gibi hesap ederler yaşı
Benim karşıma çıkan erkekler yaş konusunda çok bonkördüler hepsi benden küçüktü ama ben hepsini de benden büyük zannediyordum böyle yani
Valla bende öyle bi takıntı yok burada yazanda dogru 33 yaşındayım bunuda söylerken hiç
çekinmedim
Küçükken ne büyütürdüm yaşımı ya😂😂 Bugün de 21 dedim 20 olmama rağmen. 21 den sonra normal yaşım ile devam edeceğim 😂
Yasimla mutluyum cok sükür Allah nice af ve afiyetle bi yasam nasip etsin ve af ve afiyetle ahiret diyesimde var 😊
Cinsiyet ayrımı yapmam takan insanın kendisine özguveni yoktur saygısı sevgisi yoktur nokta..
Bu soruya istemeye istemeye cevabım orta yaş üzeri Hanımlar
Sen 21 misin cidden kardeşim 😃
Ben 21 sen 24 işte :D
Evet 21. Ben nüfus cüzdanıyım. 🤣
@melankolikMelaike Memur değil miydin sen ya ne ara cüzdan oldun
Bu devirde cüzdan olacaksın ağam.
Net kadınlar.
Küçükken büyütür , büyütünce küçültürler
Erkekler bence kadınlar aksine küçük söylüyor.
Her iki cinste de yaşını söylememek için takla atan insanlar gördüm ne diyim ki şimdi
Çok takıntılıyım ben gece uykularım kaçar yeni yaşım aklıma gelince
29um inanmayabilirler 😂 kompleksim olduğu için 26 yapmadım rastgele seçtim.
Kadınların hepsi kendini Ajda Pekkan olarak görmemizi istiyorlar. Zaten klişe söz de belli
Ben buçuklu bile söyleyecek kadar netim. 34,5 dan sevgiler😂
Kadınlar.
(hıı tabi canım 21 sin 😒daha 18'ime bile girmedim demiyo da🙄)
Erkekler tabi ki çıtır kızlara asılcam diye yaş eksiltiyorlar 🙄.
Yaşını yalan söyleyeni anlayamıyorum birtürlü.
Bence kadınlar ya erkeklere göre daha çok kafaya takıyorlar
Kesinlikle kadınlar yaş konusunda erkeklere göre daha takıntılı
Kadınlar kesinlikle neden takıntılıyız onuda anlamıyorum 😂
İki cinsten de takıntılı olanlar var bu yüzden ayrım yapamayız.
Valla neden yalan söylüyorlar onu da anlamış değilim 😂
Hanımlar daha takıntılı. Ben direkt 40 diyorum mesela😅
Genelde kadınlarda böyle bir kompleks var. Erkeklerde böyle bir şeye rastlamadım, yaşı neyse direkt söyler.
Kesinlikle kadınlar 🙂
valla ben takıntılı degilim :D
Artık 22 buçuk yaşındayım diyemicem
Kadınların eline şu dökemeyiz
Yaşım neyse o 😂 ama erkekler daha takıntılı gibi burada
kadınların çoğu yalan söylüyor : )
Hiç takıntım yok 40 ve 41 e yaklaşıyorum 👍🙂
kadınlar her şeye takık
Valla hiç takıntım olmadı gururla söylerim
Bence erkeklerin yaş takıntısı vardır bea..
yas sorulmaz kizlardan jsjsj
Kadınlar sanki bir tık önde gibi bu konuda.
😅😅😅 bence her iki tarafta takıntılı
Bence kadınlar hep küçük gözükmek isteriz
Erkekler bence.
Sanki hanımefendiler daha hassas😊
Kadınlar gibi ama takıntı yapan erkekler de var
Demekki sevmiyor kimse yaşını
Kadınlar istediklerine doğru yaşı söylerler
Neyseki yaş aldıktan sonra, bunu umursamıyorsun.
Kadınlar aşırı takıyorlar
Kadınlar
Kadınlar tabi ki..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?