Kişilik & Karakter Zamanınızın ne kadar değerli olduğunun farkında mısınız? Eoéa_Eoéa Takip Et Master Yaş: 23 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 31 Yapay Zekaya Sor "Ya bugünümüzü birileri, bir şeyler için mahvediyorsak?" Zamanınızın ne kadar değerli olduğunun farkında mısınız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. farkındayım evet 0 0 Yorumla
Jdhdydbfnfm Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Farkındayım o yüzden günlerimi dolu dolu geçiriyorum, sevdiklerimle daha cok ilgileniyorum ve mutlu olmak için elimden geleni yapıyorum 1 1 Yorumla Eoéa_Eoéa 1 yıl Ne güzel. 🌸 Yorumla
Halil_5344 Takip Et Xper 6 Yaş: 18 , eic 100% 1 ay Belki bir sure var iyi ya da kotu bitecek bilmiyorum belkide hicbiseye defmiyor biz anlamlandirmak istiyoruzdur 0 0 Yorumla
SymrnaCityStyle Takip Et Master Yaş: 42 , eic 100% 1 ay Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı. Evet farkındayım ama bazen boşa harcadığım da çok oluyor keşke daha dikkatli olsam. 0 0 Yorumla
Hilmi_Can Takip Et Yoda Yaş: 40 , eic 96% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 575 cevap paylaştı. Zaman değerli ve harcadığımız en kıymetli varlığımız 0 0 Yorumla
u lotus-patra Takip Et Master Yaş: 42 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,3b cevap paylaştı. Farkındayım ve bu değeri hak etmeyen kimsenin ellerine bırakmayacağım 0 0 Yorumla
melankolikMelaike Takip Et Master Yaş: 102 , eic 100% 1 yıl Yapma. Ağlarım. 🤣 şşş 1 3 Yorumla Eoéa_Eoéa 1 yıl Bence ağlamayalım güzel çiçeğim. Değersiz insanları hayatımızda bulundurarak zamanımızı harcıyoruz. Bir şeyler için de harcamaya gerek yok değil mi? : ) 🌸 Yorumla melankolikMelaike 1 yıl Aileden kopamıyosun maalesef. Can yakıcı nokta orası. 🤣 Yorumla Eoéa_Eoéa 1 yıl : ))) derin sessizlik ile cevabımı vereyim. Yorumla
Bravehrart Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı. Farkındayım.. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
farkındayım evet
Farkındayım o yüzden günlerimi dolu dolu geçiriyorum, sevdiklerimle daha cok ilgileniyorum ve mutlu olmak için elimden geleni yapıyorum
Ne güzel. 🌸
Belki bir sure var iyi ya da kotu bitecek bilmiyorum belkide hicbiseye defmiyor biz anlamlandirmak istiyoruzdur
Evet farkındayım ama bazen boşa harcadığım da çok oluyor keşke daha dikkatli olsam.
Zaman değerli ve harcadığımız en kıymetli varlığımız
Farkındayım ve bu değeri hak etmeyen kimsenin ellerine bırakmayacağım
Yapma. Ağlarım. 🤣 şşş
Bence ağlamayalım güzel çiçeğim. Değersiz insanları hayatımızda bulundurarak zamanımızı harcıyoruz. Bir şeyler için de harcamaya gerek yok değil mi? : ) 🌸
Aileden kopamıyosun maalesef. Can yakıcı nokta orası. 🤣
: ))) derin sessizlik ile cevabımı vereyim.
Doğrudur
Farkındayım..
Farkındayım
Farkindaym🙂