
Bence duygularını bastırmaya çalışırken sinirlenmek işten bile değil.
Siz ne düşünüyorsunuz?

Bence duygularını bastırmaya çalışırken sinirlenmek işten bile değil.
Siz ne düşünüyorsunuz?
Aslında evet, sinirli insanlar genellikle daha duygusal olurlar çünkü duygularını daha yoğun ve ani yaşıyor olabilirler. Bu, sinirli insanların daha hassas olduğu anlamına gelebilir; yaşadıkları her duygu dalgalanması, onları daha çabuk harekete geçirebilir. Sakin insanlar ise duygularını daha dengeli yaşadıkları için o anlık dalgalanmalar onları çok etkilemez. Ama bu da demek değil ki daha az duygusallar; duygularını daha kontrollü, içsel yaşamaya alışmışlardır diyebiliriz.
Evet genelde duygusal insanlardır sadece sinirli değil kırılgan alıngan, kıskanç, öfke vb. bu duyguları taşıdığı için insan ve olaylarını etkiler, duygusallaşır.
Yorum için ben teşekkür ederim can <3
Tanıdığım sinirli ve huysuz insanları düşünüyorum. Hepsinin ortak noktası, duygularını nasıl ifade edeceklerini bilemeyip öfkelenip somurtmalarına yol açıyor. Duygularını dışa vuramayan duygusal insanlar onlar. Yine de sürekli sinirli olan biri bana itici geliyor çünkü beni ne kadar severse sevsin sevgisini belli etmesİni isterim. Yüzüme gülümseyemeyen biri bana her sabah yemek yapsa kaç yazar sanki...
Sanmıyorum. Bende genelde sakın biriyim ama acayip duygusalımdır. Biraz üzüleyim oturur ağlarım öyle.
Cevap
14Cevap
Ben öyle olduğumu düşünüyorum gadası
Başkasını bilmem ama ben çok duygusalım.. 🥹🥹
Hic kimse doğarken sinirli gelmiyor dünyaya. Bence hayat ve yaşanmışlıklar, duygusal çöküşler, insanı daha çok duygusallaştirir ve sinirli birine dönüştürür. Yani evet olabilir bence.
Sinirli insanın delisi dışındadır. Sevıncı kızgınlığı dılındedır nettır. Sakin insan zordur tepkı vermez ne yapar ne düşünür çözemezsın.
Hayır sinirli insanlar fevri hareket ederler duygusal olmaya çalışsalar bile saliseliktir.. sakin insanın duygusallığı daha etkili ve kalıcıdır..
Hayır sinirli insanlar duygularını rahat bir şekilde dışa vurur ama sakin insanlar daha duygusal ve kırılgan olurlar dışa vuramadıkları için
Duygu barındırmayan kişiler umursamaz olur. Gamsız derler ya. Onun gibi. Ama duygulu insanlarda görülebilir sinir stres üzüntü.
Sinirli insanlar daha çabuk alevleniyor duygu geçişleri çok hızlı oluyor daha duygusal olabilirler
Çok sinirli ise elbet ki zararlıdır ama saman alevi gibi parlayıp sönen insanlar duygusal olabilirler evet
Buna bağlamak çok doğru gelmedi bana ya. Bazı sinirli insanlar bazı sakin insanlardan daha duygusal olabilir ama genele yaymak doğru olmaz
Birisi göstermekten çekinmezken diğeri daha çok içinde yaşamayı tercih ediyor. Tercihlik bir mesele değil tabii yapısal bir şeyler.
Sinirli insanlar duygularını daha yoğun ve ani yaşar ama sakinler bu duyguları içsel olarak saklar. Bence sakin insanlar daha duygusaldır
Hiç alakası yok sinirli insan duygusal olmuyor. Sinirli olduğu için hep bı gerim gerim gerilme misali
Duygusal biri değilimdir ama sevdiğim biri tarafından üzülüp kırıldıysam günlerce ağlarım
Hayır bence sinirli insanlar gaddar olur karşısindakini düşünmez.
Sinirin altında anksiyete yatıyorsa duygusallıktan olabiliyor.
Gözlemlerim kadarıyla öyle, ama bu “sakin insanlar duygusal olmaz” demek değildir.
Genelde öyle oluyorlar diğerleri buz gibi herşeye tepkisizler
Valla sakin olupta içten türlü türlü planlar yapanlarda oluyor pek duygusala bağlanamaz bence
Sanmam. Duygusallık kişilikle alakalı bence
Sanırım ben de öyleyim
Onu bunu bilmem de sakin insanlar da baya sinirli olabiliyor
Evet dah duygusal ve daha mertt doğrudur onlarda yanlış olmaz yanlışıda kaldıramaz
Sinirliyse genelde sakindir zaten sakinsede duygusaldır tabii
Hayır babam duygusal bı adam değil kesinlikle hahahahah
Yoooooooo. Yani hayır.
Hayır sinirlilerin duyguları yoktur
Ben biraz mızırdağım galiba bu konuda 🙄🙄
Sanmıyorum sinirli insan sinirli insandır
Sinirli bir yapımım yok ama çok duygusalım..
Abartı bu bence
Ben sakin biriyim ve çok duygusalim
Hayır, öfkeli kişiler duygusal olmazlar
Hayır hic duygusal birisi değilim
Sanmıyorum duygusallık başka bir şey bence.
Eşit oranlı olduğunu düşünüyorum
Bence de öyle
Hiç sanmıyorum.
Sakın insanlar daha iyidir duygusal
Vicdansız tarafım kötüdür 😂
Yok çok duygusal değildir
Evet duygusaldır..
Evet duygusal insanlar daha çabuk sinirlenir
duygularını daha kolay belli ederler
Bence öyle
Evet öyle
Bence öyle..
evet bence öyle
Evet dogru
Sanmıyorum
Evet öyleyim
Evet duygusalım 😁
Aynı fikirdeyim ✌️
Kesinlikle.
Sanmıyorum
Evet
Genelde evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?