AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
69Cevap
Evlendiğimde eşim annesinin yanında beni kırarsa al ananı tak koluna herkes kendi yoluna şeklinde bir tekerleme söyleyebilirim.
ben annemi hiç sevmem ya öylelerine de acaba benim ki mi dandikti diye düşünüyorum ama yok abi
çok iticiler :D
Yani erkeğin annesini sevmesi anneci oluyo demek ama sizin annenizi severse normal öyle mi? :) Ya bırakın artık şu kıskançlığı annenin yeri ayrıdır sevgilinin yeri ayrıdır :)
Simdi anne sevgisi ayri annecilik ayri
Sen soruyu yanlış sormuşsun bence. Anneci olmayan erkek eşine de değer vermez bence çünkü. Senin dediğin erkek tipi süt kuzusu denilen erkek. Yani annesinin dizinden ayrılmayan. Ki zaten onlar kendi eşlerini bile seçemez yani anneci değilde süt kuzusu erkek desen haklısın onlara yaklaşma derdim. Ama anneci olan yani bağını koparmayan erkeklerin kimisi yeri geldimi annesine karşıda gelir bence.
Kaç yıllık anasını bırakıp sanamı ana desin. Dpgurmus buyutmus yememiş yedirmiş. İki ggunde anaasından çokmu sevsin seni 😁
Eşiyle annesi arasında dengeyi kurabilen erkek candır :)
Evet benim sevgilim anneciydi. Annesi yüzünden bana demediğini bırakmadı ya tamam anneni sev ama neden benimle onun arasında kalasın ki. Anneci olanlardan uzak durun yani.
Valla benim tek yaşam kaynağım annem , onun gibi birisini sevebileceğimi zannetmiyorum , anneme yapılacak bir yalnış bana yapılmış sayarım , gerekirse annemin ayağını da yıkayacak :D
:D
-1 Veren Erkek Anneci :D
Anne de bir yere kadar. Yoksa yalnız kalmaya mahkum bir aday olurlar
Annenin yeri ayrıdır sevgilinin, eşin yeri ayrı.
Annesini saymayan erkek olmamıştır Ama aşırı anneci, sevdiğini onun yanında değersiz duruma düşüren erkek de gidebileceği kadar uzağa gitsin Gerçekten çok itici
Anne baba bir tanedir. Annem daha agir basar ama. Bunu laf eden kizada hayatimda yer yok
Annenizin kıymetini bilin kıymetini.. Anne sevgisi herşeyden önce gelir..
Anne candır abartısı olmaz bu işin dışarıda yakar yıkarsın delikanlılığın dibine vurursun ama eve geldiğin zaman annenin yanında saygıdan, sevgiden bir bebek gibi olursun. Korkmayın kızlar anneci erkekler daha sadık olur.:)
Ailesine düşkün ve ailesiyle ilgilenen erkek iyidir ama ana kuzusu olmak itici bence
kolay diyorum annesi gibi davranırsanız kuş kafeste test edildi onaylandı ;)
bir erkek bana göre annesine ne kadar düşkünse sevgilsine eşinede o kadar bağlı olur bence.
Anneler kutsaldır anneciler die ayırım yapan tiplerle zaten işimiz olmaz
biraz güven verici biraz da korkutucu (kaybetme, kendisine daha az değer verildiğini düşünme korkusu)
benden uzakn dursun mümkünse :) o ne la öyle? ana kuzusu hiç haz etmem.
herkes annesine düşkündür. ama annesiyle eşini ayırabiliyorsa ideal olan budur.
Merhametli erkek özeldir. Anneci olması beni rahatsız etmez bilakis mutlu olurum. Kendi eşine de annesine de dur demeyi bilecek sadece.
Fazla anac olan bir annem olsamasada. Herseyin fazlasi zarar
ben anakuzularını severim ama evlendiğim kişinin annesi de beni sevmeli mesela öyle. annecim annecim desin ben sevinirm. evladım olursa da o da beni sevisn isterim
Anneler değerlidir anneci olabilir ama bunun etkisiyle pısırıksa gerçekten itici
Kizlarin yaklasimini bosver evlenmeden once boyle olanlarda bazen bir karici oouyir varya parmaginda oynatir kadin :D
benim yaklasımım yaslasmamak olur heralde kötü yola düşmekle aynı sey olsa gerek :)
Anneler ogullarina duskundur haliyle erkeklerde annelerine. :) Yani fark yok alistik normal yaklasirim
Evlendiğinde , bir kaç yıl sonra boşanma aşamasına geleceğin kaçınılmazdır.
Uzak durmak gerek.
Annesiyle iyi geçinirim. Başka da bir şey yapmam :D
Ikisinin yeri ayrıdır önemli olan iki tarafıda idare edebilmek
Bence iyi bişey çünkü kadına özen göstermeyi biliyordur
Soru cidden cok hoş. Ben kendi annemden hoslanmiyorun karsi tarafin annesi zor yani. Muhtemelen annesi de sizden hoslanmayacak. En makul mantikli eylem mesafeli olmak cok da anneciyse * et cekilmez.
tabi kide anne sevgisi kutsaldır ancak abartmayada gerek yok hani. Ben öyle erkeklerle aynı muhabbetin içinde bile bulunmam canım yandı bir kere bir daha tövbe hayatta muhattab olmam öyleleriyle
Ben hem Anneciyim hemde Babacıyım ;) Annem bana sofra kuracakta, bana değer, sevgi verecekte ben ona Sevgi, değer vermeyecek miyim sanki? Anneme yardım ediyorum tabi... ;)
Kizla kiyaslamadigi, gereksiz taraf tutmadigi surece sorun olmaz
Üff sevmem ya uzak olsun benden sinirlerimi bozuyorlar
Boyle annecik olan erkeklere aciyorum. ozguvensiz oluyorlar. tamamen itici buluyorum.
Ana kutsaldır eyvallah ama işte sınırını bilmeli. Arada kalmamalı erkek dediğin
En nefret ettiğim erkek tipi. Anne kuzusu iğrenirim. Erkek dediğin anneye bağımlı olmıycak.
Onlar candır degerlerıne tutkulu bir karakter oldugu anlaşılır. Ailesine baglı olmayan adam adam deıldır
Ana kuzularindan nefret ediyorum ve sevgilisini karisiyla bir tutan sanki annesi ne yapsa annem haklı diyen erkekler nefret edilesii
Anneci dahi olsa fazlasi zarar erkek dedigin ozelliklede annesi ve karisi arasindaki siniri bilecek o kadar :)
fazla aşırısı iyi değildir ama illaki annesini sevecek sayacak yani. aşırıya kaçmadıkça sorun yok bence.
Anne kutsaldır annem ne diyorsa o sevdiğim kadını istemesin anında terkederim laf vardır BUYUK SOZU DİNLEMEYEN ULUR DA GEZER diye
bana uzak Allah'a yakın dursunlar diyorum tatlişkom :)
anneci olacak tabi ama eşi ve annesi ve diğerleri ile arayı bulmak zorunda..
Evrimini tamamlayamamış erkek olduğunu düşünürüm, herkes annesini sever ama bazı erkekler. okunu çıkarıyor sanki sadece onların annesi var.
anneci erkekler iyidir ilerde anne olduğumda bu durumu avantaja cevırebılırımm :))
anne ile eş ayrımını ve hatta ilk ailesi ile şimdiki ailesi arasındaki ayrımı yapıp, kadınların karşılıklı bir burun sokma durumlarına net duruş sergilediği müddetçe sevmezse döverim asıl :D
Aynen anne sevgisi elbette kutsal ama öyleleri genelde pısırık ve ucube.
Ilerde bende anne olucam benimde oğlum olur o yüZden annesine düşkün erkek candır
Fazla anakuzusu olmakta iyi degil ama yerlri ayridir tbiki degerlidirler
dünya en sevdiğim kadın annem istedğim kadarda bağlanırım ona kimse karşı çıkmaz haa eşim bir şekil yaparsa eğer koayrım g. tüne hiktirip gider... :D
aradaki dengeyi oturtmak lazım eşim kesinlikle anneme laf söyleyemez aynı şekilde annemde eşime..
bu otoriteyi kurmak gerekir erkek olarak
ben annemden kurtulmak için evlenicem, seviyorum ama insana hayatı zehir ediyor fazla üstüme düşüyor 21 yaşında 1.90lık koca eşeğim ama hala sıkı giyin diye dırdır yapıyor, üstüme düşerek beni de kendine alıştırdı başımın çaresine bakamıyorum
Çok itici evlenip hayatını birleştirdikten sonra eşini daha çok dinlemeli ve anne fazla müdahale etmemeli.
Çok itici annesinin sözünden dizinin dibinden ayrılmayan sürekli annesini savunan erkek. Asla birlikte olamayacağim tip.
İtici diyen kızlar yarın sizde anne olacaksınız ona göre düşünün
Canınızın bir parçası o çocuk tabi ki sevecek sizi
Anne baba iliskisi yok bizde kimse kimseyi takmiyor evde yasiyomuyum haberleri bile yok :)
Oda ayri bir konu tabiki
Ana gibi yar olmaz derler, hiç bir kızı annemden fazla sevmem onun tırnağı bile olamaz çünkü. Ama ikisininde yerleri ayrı o yüzden sorun yok