Zor ve imkansız olan şeyler bana neden cazip geliyor?

Özellikle eğitim alanında. Mesela sayısalcı olanlar tıpçı pilot gemiden çalışanlar ya da hakim savcı yargıç gibi üst kademe meslek sahibi olan insanlar bana çok havalı ve zeki geliyor. Çok da kıskanıyorum onları zeki oldukları için…. Kafaları mı iyi çalışıyor yoksa aileden gelen genler midir acaba? Tabii her okuyan da akıllı olgun olmaz ama yinede böyle insanlar hep saygı sevgi seçilmiş insanlar olarak görüyorlar

Zor ve imkansız olan şeyler bana neden cazip geliyor?
Cevapla