Gülmenin, tebessüm etmenin pozitif gücüne inanıyor musunuz?


Evet, gülmenin gerçekten pozitif bir gücü olduğuna inanıyorum. Gülmek, hem ruh halimizi iyileştirir hem de stresle başa çıkmamıza yardımcı olur. İnsanlarla paylaşılan gülüşler, bağları güçlendirir ve birlikte güzel anılar olması benim için fayda sağlıyor ve olanak tanır. Hayatın zorlukları karşısında gülümsemek, her zaman bir umut ışığı olur. Gülmenin, insanları daha mutlu ve huzurlu kıldığına dair birçok örnek var; bu yüzden hayatımızda gülümsemeyi asla unutmamalıyım
Evet kesinlikle inanıyorum eğer uzgunseniz bile kendinizi zorla gülümsetmeyi deneyin zamanla ona dönüşeceksiniz şu sıralar bunu deniyorum işe de yarıyor umarım pozitif insanlara denk geliriz 🍀
Cevap
25Cevap
Evet inanıyorum tabi ki de.. ama gülecek bir şey yok maalesef hayatımda.. bu yüzden de genellikle asık suratlı oluyorum
Evet inanıyorum. Gülmek bulaşıcıdır..
İnanıyorum özellikle ciddi ortamlarda 😂
Evet ben gülmenin bulaşıcı olduğunu da düşünüyorum. Sıcak bir gülümseme karşındaki İnsanın bütün sinirini alıp götürebilir
Gülmek içtenlikle olursa ilaç gibidir şifalıdır doyum olmaz.
Gülen insanlar daha güzel enerji yayar, inanıyorum
Evet ama yerinde ve zamanında olursa. Cenaze yerinde de gülmesinler bi zahmet 🤭
😉
Bulaşıcı olduğunu biliyorum.
Gülen ve şartları softlaştırıp umudunu hiç yitirmeyen pozitif insanların çoğalması dileğiyle.
bazen evet ya da çevrendeki birinin gülmesi iyi geliyor ama kendimize baskı kurunca daha kötü oluyor bilemiyorum
Evett, sarılmak ve neşeli kalmak yaşam kalitesini arttırıp insanın başına gelecek olayların da pozitif olmasına yardım ediyor
En sevdiğim şey ben illaki gülünecek birşeyler bulurum, somurtkan insanları hiç sevmem enerjimi alıyorlar resmen.
Evet ben inanıyorum gülmekte mutlulukta bulaşıcı
Ömrü uzattığı söyleniyormuş. Pek inanmam bu tür masallara.
Fazlasıyla inanıyorum güldüğüm zaman bir çok insan benden aşırı derecede enerji aldığını söyledi
Evet inanıyorum...
Modum düşükken karşımda gülen insanı ciddiye almam. Pozitif olduğunu düşünmem.
Gibi gibi.. Çok da inandığım söylenemez.
Etme lütfen 😅
Sen üstüne alınma aşkım 😅
😅❤️
Hemde canı gönülden..
Bu kanitlanmis bir gercek 😊😊😬
Kesinlikle inanıyorum ☺
Kesinkle ic huzuru veriyor
Gülmek iyilik gibi bulaşıcıdır
evet kesinlikle inanıyorum
Evet inanıyorm hahaha
Çok inanırım.
Gülmek benim hayat felsefem, inanıyorum
Kesinlikle inanıyorum
İnanıyorum, gülmek güzeldir.
Tabiki beni daha iyi hissettiriyor.
İnanıyorum ve gülümsüyorum bol bol
İçinden gelerek gülersen evet aşko
Evet. Gülmeyi seviyorum güzel bişey 💖
Her zaman gülerim..
kesinlikle. yaşam felsefem desem yeridir :D
İnanıyorum büyük enerji
Tabiki gülmek vitamin gibidir
Evettttt 😻💖
Evet inanıyorum
tabiisi
Evet
İnanırım
Bazen tabi
İnanıyorum
Kedinlikle
İnanıyorum
Evet inanıyorum
Evet inanıyorum.
eveet inaniyorum
Evet inanıyorum..
Tabi ki
İnanmıyorum
gülümsemek güçlü bir antisoksidandır
Evet kesinlikle
İnanmıyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?