İltifatlara karşılık vermek nezaket gereği etkileyici olması lazım ki karşılık veriyoruz, siz karşılık verir misiniz?

Giderr
Gitmezz
Diğer giderler :D
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İltifatlara karşılık vermek nezaket gereği etkileyici olması lazım ki karşılık veriyoruz, siz karşılık verir misiniz?

Ben karşı cinse iltifat etmem kendi cinsime ederim severim bir arkadaşıma üzerindeki kıyafetler gözlük saçın vs yakışmış demeyi karşılık beklemem hoşuma da gitmez çünkü ben ne olduğumu biliyorum 😌
Sırf karşılık vermek zorunda hissedildiği için söyleniyorsa hoşuma gitmez. Ama bunu söylemek için sıranın kendisine gelmesini bekliyormuş samimiyetiyle söylenirse hoşuma gider.
Evet gider hoşuma giden şeyi belirtirim içimde kendime saklamam geri dönüş yapılınca mutlu oluyorum veya bende aynı şekilde geri dönüş yapmayı severim güzel şeyler bunlar ya
Dimii 😇
İveet😆
İltifat almak için iltifat etmeyenlerdenim. Sırf ben iltifat ettim diye karşıdan da bunu beklemem. Ama içtenlikle söylüyorsa hoşuma gider elbette.
Cevap
4Cevap
Evet hoşuma gider
Hoşuma gider. Ama iltifat edilecek bir şey olmadığı halde o kişi ediyorsa sahte gelir ve mutlu olmam.
Yiaa ama bazen bir şey yok sanarız fakat vardırrr
İstisna onlar ya. İade-i laf olsun diye iltifat sahte gelirdi bana şahsen.
O zaman güzel iade etmiyorlar :D
Ben karşılaşmadım. Örnek verdim.😀
Oyy guzuumm :D çikilataa şeyy
Niye ne olduda🤣
Ben güzel olan iltifatları alıyorum😎
Çikilata güzel bi kerem :D
Evet hiçbir şey olmasa oradan kazanır😄
Winner :D
Elbette gider ama bunun için samimi olmak ve samimi hissettirmek gerekiyor.
Kimin neden söylediğine göre değişiyor yani iltifatı kabul etmiyorum sevdiklerim hariç diğerleri söyledikleri pek gerçek gelmiyor
Şimdi mantıklı düşün iki gün tanıdığın biri sana ne iltifat ettin yani sence bu gerçek mi
Aslında güzel iltifat edebilen biriyim ama adımız kalas ya da öküze çıkmış düzelmiyor 😀
İçtenlikle olmuyor maalesef ben hoşlanmam.
İltifat olaylarından anlamam tam bir öküzüm 😅
Ahahahahaha ben demedim diyenler varmış😅
Öküzleri sevin 😌
Hayir, iltifat duymayi sevmiyorum.
İltifat duymayı sevmek ile etmek çok farklı şeylerdir.
Sevmemek*
Değer verdiğim kişiler iltifat seviyorsa ederim ama ben sevmiyorsam edilmesini istemem.
Bu kadar basit 😄
Neyse fazla uzatmıyorum.
İltifat etmem hiç huyum kurusun 😂😂
Evet güzel olur yani
Gitmez dkdl farklılık olsun
Yani eh ama aşırı takmam
Karşı cins iltifat edince karşılık vermem genelde
Evet, gider.
Sana boks yorumlarımla iltifat edeceğim 😹.
Yumruklarımla*
Evet, tatlı yumruklarım 😹. Hani dizilerde kavga edip erkeği sonra yumrukluyorlar ya, öyle 😹.
Yemek yaptım isot, susmazsan vermem bak 😹. Az yalakalık yap bana 😹
Evettt
Gitmez
Hayır
Tamam
tabiki hoşuma gider
Evet.
Gider
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?