Bir yağmur damlası olup nereye ulaşmak ve nereye düşmek istersiniz?

Bir yağmur damlası olup nereye ulaşmak ve nereye düşmek istersiniz?

ne ekersek onu biçeriz diye tabir ettiğimiz atasözü, sadece toprağa ekilenden bahsetmiştir.. çünkü sadece toprağa ne ekersek onu biçiyoruz.. o yüzden toprağa düşmek iyidir.. en azından karşılığını alabiliriz verdiğimiz kadar..
Cevap
2Cevap
hiç bir yere
Ben dolu olmak istiyorum. Taş gibi kafasına yağmak istediğim insanlar var.
Düşmeden buhar olayım
exin kafasına duseyim ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?