Kişilik & Karakter Sürekli aynı duyguyu yoğun yaşayan insanla anlaşır mısınız? DeaconnFrost Takip Et Guru Yaş: 43 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Daimi olarak derin bi keder modunda mesela..Veya tam tersi, hep yılışık esprili Sürekli aynı duyguyu yoğun yaşayan insanla anlaşır mısınız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
mine13 Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Esprili ve eğlenceli insanlarla anlaşırım da sürekli depresif olan kişilerden midem bulanıyor. Hep dertli, kafayı yoran insanlardan uzak dururum. 1 1 Yorumla DeaconnFrost 1 yıl Kesinlikle. toksik grup Yorumla
Biscolatagirl Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 1 yıl Hayır anlaşamam. her şey kararınca güzel. 1 1 Yorumla DeaconnFrost 1 yıl Aynen. kuruyemiş gibi.
u Sosyetic_SheqiiL Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 1 yıl Anlaşamıyorum, yok. 1 7 Yorumla DeaconnFrost 1 yıl Tek yönlülük, mid2 bulandırıcı. Yorumla u Sosyetic_SheqiiL 1 yıl Sürekli melankolik takılan insanlara tahammülüm yok mesela öldüresim geliyor, enerjim sömürülmüş gibi hissediyorum. Sürekli hastayım, dertliyim, kederliyim böööğk ya Yorumla DeaconnFrost 1 yıl Benimmde war ölüm listem. 3 ü reel 1 i burada ;) Yorumla u Sosyetic_SheqiiL 1 yıl Ölüm listesi ne 🙄 Yorumla DeaconnFrost 1 yıl Bi film vardı, arınma gecesi diye, orada ki şartlar olsa (sorgu sual yok, suç serbest) işte, listeöde 4 kişi war yani Yorumla u Sosyetic_SheqiiL 1 yıl 😅 anladım.. Yorumla DeaconnFrost 1 yıl Normalde güzel adamdım bi aralar da, yok, bana göre değilmiş. Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Esprili ve eğlenceli insanlarla anlaşırım da sürekli depresif olan kişilerden midem bulanıyor. Hep dertli, kafayı yoran insanlardan uzak dururum.
Kesinlikle. toksik grup
Hayır anlaşamam. her şey kararınca güzel.
Aynen. kuruyemiş gibi.
Anlaşamıyorum, yok.
Tek yönlülük, mid2 bulandırıcı.
Sürekli melankolik takılan insanlara tahammülüm yok mesela öldüresim geliyor, enerjim sömürülmüş gibi hissediyorum. Sürekli hastayım, dertliyim, kederliyim böööğk ya
Benimmde war ölüm listem. 3 ü reel 1 i burada ;)
Ölüm listesi ne 🙄
Bi film vardı, arınma gecesi diye, orada ki şartlar olsa (sorgu sual yok, suç serbest) işte, listeöde 4 kişi war yani
😅 anladım..
Normalde güzel adamdım bi aralar da, yok, bana göre değilmiş.