
Çok istediğimiz şeyler uğruna çabalarken, neden bazen çekiniriz?

Çok istediğimiz şeyler uğruna çabalarken, neden bazen çekiniriz?
Başarının merdivenleri kimseye beyaz kırmızı güller serili şekilde çıkmıyor. Her işin kendine göre zorluğu var. Yaptıkların sonuç vermeyecek, emeklerin boşa çıkacak, bazen yaptıklarının sana faydasından çok zararı olacak. Aslında baktığında başarılı insanların hemen hemen hepsi bu yollardan geçmiştir zaten. Mevzu bu süreçte hasar alan mentalini, belki vücudunu en hızlı şekilde toparlayarak yola devam etmektir. Sen kaza yapsan, kaza yaptığın için tekrar taşıt kullanmayacak mısın? Kullanacaksın, onun gibi düşün. Mevzu hasar aldığın süreçte o hasarı minimuma alarak en hızlı şekilde atlatmak.
Buda sorumu şimdi 🤣 tek başıma İstanbul gibi bir yerde iki çocukla hayat mücadelesi verip ayakta durmaya çalışıyirum , hem işe koşup hem anne hem baba olmaya çalışıyorum , kaç parçaya bölünüyorum buda haliyle yıpratıcı ve yorucu oluyor , kolay değil tek başına ayakta durabilmek Allah razı olsun ailemden onların da desteği ile herşeyin ustesinden gelmeye çalışıyorum ama buna rağmen hiç hayattan kopmuyorum ve herşeye rağmen gülüyorum 🤗 ben mutlu olucam kendime, ruhuma iyi bakicam ki çocuklarımın başında durabiliyim çünkü daha küçükler ve bana ihtiyaçları var
Amin canım inşallah 🙏 çok teşekkür ederim 🙏❤️🥰
Oluyo tabi ya zorlanmıyorum diyen yalan söyler
Oluyor bişekilde topluyorum
Cevap
16Cevap
Evet oluyor maalesef. sabrediyorum
Öyle hedefe giderken illaki mental olarak zorlanılıyor
Aynen öyle
Eğer motivasyonumu düşük bir döneme denk geldiysem. Evet böyle konularda odaklanma sorunu yaşıyorum maalesef.
Çok normal ki bunlar. Sen bir insansin. Robot değil. Evet beynini baskilarsin vs. ama insanin ruhu da vardır 🌟
Hiç bir hedefim kolayca aşılabilecek kadar basit olmadı. Her zaman meşakatli olan şeyler daha çok zevk verir bence.
Emek, çaba olmadan başarı olmaz. Bir şeylerden feragat etmek lazım illaki.
Zorlanmadan nasıl hedefine ulaşacaksın ki zaten 😏
En çok mental olarak zorlanıyorum zaten hatta sadece mental olarak..
Elbette imkanlar ve destek olanların miktarı ölçüsünde zorlanmamak elde değil. Ama karınca misali elimden geldiğince sona kadar yürümeye devam ediyorum.
Hedeflerime doğru ilerlerken mental yorgunluk ben de oluyor. Aslında daha fazla ruhen yorulduğumu hissediyorum. Ama bu yorgunluk beni hedefime yaklaştırıyor.
Hedeflerime her zaman ulaşmaya çalışsam da mental olarak yoruluyorum, bu da benim enerjimi düşürüyor bea..
zaten fiziksel yorgunluk ne ki bi dus biraz uyku yetiyo ama mental olarak bir ay kimse ilismeyecek ki dinlensin
Oldukça zorlanmıştım evet ama sonuç başarılı kimin umrunda 🥳
Türkiyede Yaşadığımız hayatı holladada bir ineğe yaşat ertesi gün sütten kesilir o derece yani😬
Oluyor ve bu anlari en az mental hasarla atlatmaya çalışıyorum
Benim oluyor. Mesela her gün spor yapmak zorluyor ama bırakmıyorum
Oluyor zorlanmadıysan zaten konfor alanından cikamamissindir başarıya ulaşmak ta böyle daha zor olacaktır
Fazlasıyla hemde sadece ona ulaşmak ne kadar istediğime bağlı bir de çok çok isteyip olmamasına
"Bunu yapsam beni mutlu etmeyecek" düşüncesi hep varç
Ruh halim dengesizlik yapuyo arada xcxx
Hedeflerime doğru ilerlemeden oluyor insanların yorumları beni çok etkiliyor mesela oyüzden birdaha bir şey yaparken kimseye söylememek
Zorlanmıyorum diyen yalan söylüyordur
Mental sağlıgm sıfır
Zaman zaman evet zorlanıyorum
Olmazsa bi gariplik vardır zaten
Mental olarak yerle bir oldum
Evet oluyor bazen
Zorlansam keşke sadece sürünüyorum
Çok ama gecer her sey
pes etmemeye karar vereli çok oldu
Olmaz mı?
Çok fazla.
Evet çok zorlanıyorum
En büyük etkeni toplumsal baskı tabi ki
Oluyor evet
fazlasıyla
Olmaz mi 😒
Çok oldu.
Oluyor.
zaman zaman evet
Evet elbette
Evet zorlanırım
Bazen evet oluyor
Evet oluyor
Tabiki
Yoruldum bıraktım
Tabiki oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?