İnsan insandan anlıyor fakat bazen duymak istenileni bildiği halde inada biner söylemezler... Siz inada mı binersiniz saf mı kalırsınız yoksa duymak istenen cümleyi-kelimeyi karşı tarafı mutlu etmek adına söyler misiniz?

İnsan insandan anlıyor fakat bazen duymak istenileni bildiği halde inada biner söylemezler... Siz inada mı binersiniz saf mı kalırsınız yoksa duymak istenen cümleyi-kelimeyi karşı tarafı mutlu etmek adına söyler misiniz?

Ben düz bir insanım. Sorularım ve yanıtlarımdan da görmüşsündür. O yüzden lafı dolandırmayı sevmem. Ne demek istiyorsam direkt derim. Yani duymak istediğini değil , olanı derim.
Evet, gördüm türlü soru soran birey (siyaset ağırlıklı benana) :D
😂😂iki üç soru ile ağırlıklı oluyorsa haklısın
Olur :D
Senin için hadi olsun 😂
Bir erkeğe hak vermekte zorluk çekiyor gibisin ddfdfdf
Daha ziyade sorularımdan haberdar olacak kadar kendini bilen biriyim 😀
Şşşş :D ben bana denk geldiği kadarıyla yorum yaptım, onun dışında sen haklısındır elbette :)
İşine geleni görmezsen zaten dediğin gibi olmadığını fark edersin de işte algıda seçicilik yapınca böyle oluyor demek. 😅😅
Neyse bi ıhlamur koyalım biz :D
Kendine koy 😂ben zaten şu an çay içiyorum
Tm :D
Hayır demek genelde susma hakimi kullanırım gerçek leri yüzüne söylerim ama şöyle bir şey yaparım sanki şaka diyor muş gibi 😂😂etrafta ki herkes güler ama mesaj ulaşmıştir önemli olan da bu
Yok, ne düşünüyorsam onu söylerim, işine gelirse.
Teşekkür ederim 🥳
Birtek dileğim var mutlu ol yeter 😂
Cevap
1Cevap
ben kendi bildiğimi söylerim.
Duymak istediğini söylemeyi doğru bulmuyorum… ne hissedip ne düşünüyorsam kırmadan arkasında durabileceğim şeyleri söylemeyi tercih ederim… sözde kalacak şeyleri bende duymak istemem…
Bazen duymak istediklerini söyleyince canları yanıyo en çok öyle anlarda istediklerini veriyorum akskdkdkdkfkfkflfkfkf
İyi olacaksın knka
Her şey güzel olacak bla bla bla
İnsanların duymak istediklerini değil doğru bildiğim neyse onu söylerim
👍🏻
Duymak istediklerini söylemezsem çok tartışma çıkıyor ama bildiğimden vazgeçmiyorum.
Hak ettiyseler elbette duymak istedikleri şeyleri söylerim
Duymak istedikleri şeyi söylüyorum ya
Çok yorulduğumda yaptığım oldu
Beni en çok sinir ettikleri için küfür ediyorum 🤣
İşim gereği evet😅
Ufff umarım iso senden haber bekliyorum 😅😅 ahahahahha
İltifat ederimmm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?