Kargom gelmedi diye sadece bir kere yemek yiyorum, dün oje sürdürdüm ama silmek istiyorum. sizce ben dayak diye yanmıyor muyum?

memnun değilim hiç bir şeyden şu an
Kargom gelmedi diye sadece bir kere yemek yiyorum, dün oje sürdürdüm ama silmek istiyorum. sizce ben dayak diye yanmıyor muyum?
Güncellemeler
1 yıl
aslında dayak diye yanıyorumda dövecek adam yok 🙄
Güncellemeler
1 yıl
bu arada kargoyu eksik gönderdiler bir hatadan dolayı bu yüzden dahada sinirliyim 🙄
Kargom gelmedi diye sadece bir kere yemek yiyorum, dün oje sürdürdüm ama silmek istiyorum. sizce ben dayak diye yanmıyor muyum?
Cevapla