Ismekte calisan var mi? Kesin kaydimi nasil sildirebilirm?

Ismekte kursa kayıt oldum simdi silemoyorum milli egitim bakanligina dosya gitti silemeyiz dediler milli eğitimbakanligindan sildirilir mi bu kayit?
Güncellemeler
+1 yıl
Aradim dedim. Milli egitime gitti belgen silrmeyiz dedi. Dil kursu
Ismekte calisan var mi? Kesin kaydimi nasil sildirebilirm?
Cevapla