Aşırı utangaç çekingen biriyim insan içine çıkamıyorum çok utanıyorum sanki herkes bana bakıyormuş gibi geliyor neden?

Herseyden utanıyorum insan içinde yemek bile yiyemiyorum kendi başıma da hiç dışarı çıkamıyorum ailem izin vermiyor sırf bunlar yüzünden asosyal biri oldum ne yapmalıyım bilmiyorum.

Aşırı utangaç çekingen biriyim insan içine çıkamıyorum çok utanıyorum sanki herkes bana bakıyormuş gibi geliyor neden?
Cevapla