
Vay canısına ya ahdjsb🤣
(cahille sohbeti kestim akshdkjzsn)

Vay canısına ya ahdjsb🤣
(cahille sohbeti kestim akshdkjzsn)
Genelde kisisel tartismaya girmemek icin konuyu tarafsiz sekilde ele alirim. Karsimdaki icten ice bana soylediklerinden dolayi pismanlik duyar biliyorum ama buna yapcak bisey yok. Eger tartismaya girersem ve problem varsa cozulemez... ben problemi cozup kisinin bana yaptigi ayipla kendisini basbasa birakirim. bir sekilde ruhunu siqertiyorum iste ama bunu yapan aslinda ben degilim.
Ya umrumda degil aslinda ama olanlar var biliyorum bi de bazi insanlar kufur azar yemeden sinirlarini bilemiyolar xhsjs
maalesef... neyseki twitterdaki insanlari kontrol edebiliyorum mesela gecenlerde kadin cinayetlerini kinarken cinsiyetci kufurler kullanmayin falan yazdiydim veya kadinla ilgili kufur etmeyin falan yazdiydim iste. Simdi arada denk geliyo time'da cinsiyetci kufurler etmeyelim vb...
Simdilerde sunnetin vucut butunlugune iradeye aykiri bir uygulama yonunde dusuncelerini paylasiyolar..
Sigara hakkinda da sigaraninhavali olmadigi, pis kokan ve sacma sapan bi item olduguyla ilgili de insanlar bilinclenmis falan... gelistiriyorum :d doverim ama hep gelistirmek icin..
Beni bilen küçümsemez. Bilmeyen de küçümseyeceği bi hadsizliği kendine hak göremez. 🤣
Yok ben sinir yapmam. Ezerim. 🤣
Böylelerinden böcekler daha değerli konuma geliyo maalesef. 😂
Cevap
11Cevap
Umursamam ben
Oyle bişey olamaz da, oldu diyelim, iki cumlemle yerin en dibine gomerim hayatinin geri kalaninda ne dedigimi düşünerek yaşar😂
Kesinlikle💅🏻
Cesaretinden dolayı tebrik edip sonra fişini çekerim 🤪
Hak edene hakkettiği gibi davranmak gerekiyor bazen
Herkes kendine yakışanı yapar haklısın
Onu ben bi küçümserim görür o
Üzerine toprak atarım
Bende küçümseyici bakışlar atıp alttan alta laf sokarım. Duramam çünkü.
Onemli degil takmam cunku ben onlari zaten kucumsuyorumdur buyuk ihtimal
ben de onu kucumserim, hic sevmedigim bi sey ve bana yapilmadikca kimseye yapmam
Skmde olmaz çünkü ben bile kendimi kusumsuyorum
Çok güzel aşağılamalarım var 😂
Sen sorun olursa söyle çözeriz 😂
Kucumsenmemis gibi aninda yok olurum hic istifimi bozmam. Herhangi bir tepki vermem o kadar onemli degillerdir eminim ki.
Ayyy götüme bak deyip empati yaptırırım
Bir dizi film hangisiyse artık orada yaptığının aynısıyla terbiye ediyordu tam öyle Stonesu Freud
Kötüyse domestosla yıkıyorum asksjs
Basardım küfür.
Tepki verme küçük insanlarız ✨
Muhabbet etmem
Ay g. tümmm diye bi tepki vericeğim kesin🤣
Bende onları küçümserim
Kafayı çakarım
Dabi dabi 😂
Babbanabaan
Çok tepki vermem 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?