Bulundugunuz ortamda sizinle alttan altta dalga gecilse nasil hissederdiniz?

Isten ayrıldım ancak zaman zaman bana yapılanları hatırlayınca o kdr sinirleniyorum ki, üç kuruşluk insanlara kendimi ezdirmisim.

Attığım veda mailine bile bir tarafıyla gülmeye çalışan, kendisinden daha güzel ve alımlı olduğum için bulduğu her fırsatta laf sokan biriyle tanıştım.

Kızların bu dedikodu ve kıskançlığını napicaz? Benim yanımdaki kişi benden daha güzel ya da başarılı olunca ben gurur duyuyorum bende mi hata? Ben de mi fesat olmalıyım?

Bulundugunuz ortamda sizinle alttan altta dalga gecilse nasil hissederdiniz?
Cevapla