
Zaten cahilim lakin yetmiyor sanırım
Bilge halimle de mutluyum prens şey :D
Evet lütfen bi ton cahillik alayımm
Cahildim dünyanın rengine kandım
Diğer düşler
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Yine de cahil olmak istemezdim çünkü bilgili ve akıl sahibi insanların gözünde cahiller çok küçük görülür. Şahsen cahil görünce benim sinirlerim bozuluyor. O yüzden cahil olmak istemezdim
Ben böyle iyiyim
Mutlu olmanın başka yollarını ararım daha iyi
Bilge halime mutluyum prens șeyyyy : D
A haber izleyip imparatorluk kuracağımıza, ülkede her şeyin dört dörtlük olduğuna, lozana anlaşmasının gizli maddeleri olduğuna vs vs. İnanıp mutlu olmak istiyorum ben de. Yeter daaaaa🤣
Cevap
5Cevap
Hayır kabul etmem ben
Hangimiz tam olarak bilgiliyiz ki şahsen ben hala cahilim bazı şeyleri hala öğrenemedim
Cahil olmak beni mutsuz ediyor açıkçası. Mümkün olduğunca daha çok şey öğrenmek istiyor, daha çok bilgi sığdırmak istiyorum beynime.
Cıxxx kabul edemem kuaföre gider mutlu olurum ben🤣
'Tek bildiğim şey hiçbir şey bilmediğimdir'
Biz avropalılar Azərbaycanda cahilliyə qarşıyıq.
Amma Türkiyədə vəziyyətin necə olduğunu bilmirəm, mən Yaxın Şərq üzrə mütəxəssis deyiləm.
Cahil insan mutlu olamaz anca kendini kandırır.
Sanmıyorum ama yinede sen bilirsin kral, ben etrafımda sürekli nefes alıp veren insanlar görüyorum birçoğu buna yaşamak diyor.
Prens şey bdidnxjcj iyiydi
Ben zaten mutluyum iso😅
Ahahahahaha yemiş gibi yapayım😅 memnun oldum
😅😅 ben böyle mutluyum
İlk oyu kullanan benmişim.
Yapamam yapamam
ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?