(sevmediğin birisi davet ettiğinde) Ya evet gelecektim ama bu defa da gelemedim yalancı durumuna düştüm sanki biraz, inan ki arkadaşım acilen çağırmasa mutlaka orada olacaktım gibi
Yalan söylemek zorunda kalsanız, sonrasında neler olacağını da düşünerek bahaneler hazırlar mısınız?
Müsait değilim demek kirmamak amacla denile bilir.
Iş arkadaslarla yil başi eğlencesi gibi toplantilar var, ve oraya gelmek istemedimi dile getirmek istiyorum... sorulursa tabi ki hadi bismillah belki sorulmaz veeee gerek bile kalmaz
Eğer yalan söylemek zorunda kalsam, muhtemelen sonrası için de bir sürü bahane hazırlardım. Çünkü yalan tek başına durmaz, arkasından başka yalanlar zinciri gelir. Her yalanı inandırıcı kılmak için sürekli senaryolar uydurman gerekir. O yüzden, yalan söylemeden önce bir an durup düşünecek vaktin olursa, en mantıklısı hiç başlamamak. Yalanın maliyeti yüksek olur; hafızada tutması zor, yakalanması da an meselesi!
Yalan söyleme işini ergen olduğum manitacılık dönemlerinde bıraktım)) aileme her eve geç kalma sonunda ne bahane uydursam diye düşünürdüm ama öyle bir an ki anladı mı acaba yalan söylediğimi diye düşünmekten ecel terleri dökerdim😂🤦🏻♀️