Acı da yok olacak mutluluk da, hüzün de sevinç de. Tüm duygularınızın yok olmasını ister miydiniz?

Acı da yok olacak mutluluk da, hüzün de sevinç de. Tüm duygularınızın yok olmasını ister miydiniz?

Hayır istemem.
Duygu canlılığın üretebildiği en güzel kavramlardan bir tanesi. Duygu olmadanninsanın bitkiden çok da bir farkı olmaz. Sadece hayatta kalır bir durumda olur. Fakat acısıyla tatlısıyla bir şeyler hissedebiliyorsak yaşıyoruz demektir.
Cevap
2Cevap
zaten duygularım yok
Asla istemezdim
Bomboş yasamanin anlamı nedir o zaman
Hayır ben tüm duyguları yaşamak isterim.
İstemezdim. Duygularımı seviyorum, onlarla bir bütünüm
Hayır istemezdim. Duygusuz insan bir hiçtir çünkü
Sadece yok olmak isterdim
Oldu zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?