Bir insani duygunun yok olmasını isteseydin bu ne olurdu?

Aklıma ilk gelen kıskançlık oldu benim. Birine imrenmek güzeldir, hırslandırır insanı, dahası için çabalatır. Ama kıskançlık tamamen negatiflik içeren bir duygu. Bir başkasını herhangi bir şekilde kıskanmak veya birilerini paylaşamama duygusu kendini alıp götürdüğünde insanı deli edebiliyor.
Sizce hangi duygu yer yüzünden silinse daha stabil bir yaşam sürdürebilirdik, neden?
Bir insani duygunun yok olmasını isteseydin bu ne olurdu?
Cevapla