İnsanların keşke içi de dışı kadar cazip olmalı değil mi?

dışarıdan bakınca herkes acayip bir bakımlı, acayip havalı. ama içerisi yani kişilik, karakter, maneviyat sıfırın altında pek çok kişide. o yüzden kısa süreli keyif veriyor insanlar. bedensel keyifler. insanca uzun zaman keyif veren arkadaşlıklar ilişkiler kalmadı sanki

İnsanların keşke içi de dışı kadar cazip olmalı değil mi?
Cevapla