Annesi olan var, olmayan var.
Evladı olan var, olmayan var.
Bir de evlat acısı yaşayan Anneler var.
Bilmem anlatabildim mi?
Evladı olan var, olmayan var.
Bir de evlat acısı yaşayan Anneler var.
Bilmem anlatabildim mi?
Keske her konuda biraz duyarli olsak..
Ama bizim toplum buna müsait degil, abartmayi cok seviyor!
Keşke anneler gününde, annelerin de öldüğü hatırlansa, o zaman daha güzel bir dünya olabilirdi.
Özel günleri genellikle özel bulmuyorum, son derece haklısın
Cevap
9Cevap
Anlattın gadasi ama bazı kişiler anartmayi sever
Haklısın duyarlılık çok önemli..
Allah onlara sabır versin inşallah.
Benim suçum yok hakime hanım ✋
Salıyor musunuz beni
Her an tutuklayabilirsiniz. Patron sizsiniz. 😬
O zaman serbest miyim :)
Yok tutuklamadında tutuklamak istersen diye demiştim 😂
Serbest isem gidiyorum. 😶
Ahahaha arkadaşta çok komik mizah 0 😂 her şeyde bir şey arıyolar 😃
Yalnız arkadaşaydı sözüm, zaten siz öylesiniz şüphe yok 😂
@SuSKuNm tavlama niyetinde değilim kimseyi. Sen neden gerginsin kardeşim gel seninlede muhabbet edelim. Beni önce bir tanı yargılama.
Öncelikle yaptığın hoş değil. Burayı fazla ciddiye alıyorsun, keyfine bak. Ha şunu da bil yani ben tavlamaya çalışsamda bir şey demeye hakkın yok. Saygısızlık yok abazalık yok bir şey yok senin rahatsız olmanada gerek yok. Ki ben tavlama peşinde bile değilim. Geyik, muhabbet ve vakit geçirmek genel amaç.
@SuSKuNm hayir bu kdar yargiliyorsun yukarida boyle yazip
"Açık açık yürüyor. d hayır adamın anlamadığı şey de şu "böyle bir kızı tavlamak için, tatlı dil sökmez, yemez yani abi, ha nasıl tavlarsın, tavlayamazsın, o seni tavlar cldjdj, tavlaması için de, ondan daha güzel düşüncelere sahip olman gerekir ve biraz da onu anladığını ona hissettirmen.)"
taktikler vermeye calisiyordun sen de pek sütten cikmis ak kasiga benzemiyorsun beyefendi o yuzden önce kendinize çeki duzen verin sonra cevrenizi uyarin ve cok celiskilisiniz.. lutfen sizi saygiya davet ediyorum
Bro belli ki asker adamsın ne deyim sana. Keşke bu kadar ön yargılı olmasan.
Ne yani bir erkekle bir kadın konuşamaz mı?
İnsan gibi sohbet edemez mi?
Kusura bakma bro ama psikolojin bozuk. Yanlış olan bir şey olsaydı karşımdaki yazmazdı.
Zoruna gitmesin birader, sende insanlarla iletişim kur.
Olum senin psikolojin pert lan 😄 özele gelsene başkan
@SuSKuNm ağustosta bende gidiyorum askere. Geceleri bunalıyorum stress oluyorum yatamıyorum aynı şuanki gibi. Gelip burda kafa dağıtıyoruz sen gibi kardeşlerde bodoslama dalıyor. Anlamadığın çok şey var şuanki psikolojine veriyorum hadi iyisin
Haass s. ktir ulaan g@vat. İnsanca yaklaştık eşşek çıktın. Sana hendek atlatamam. 3. Kişiye ne düştüğünü bilmeden burda boş yapmak ne demek? Ruh hastası seni. Sen kimsin evlat benim davranışlarımı yargılayacaksın. Antin kuntin işleri bırak adam ol biraz.
@NapcanAyy kusura bakma keşke hiç yazmasaydım buraya. Böyle bir malın çıkacağını tahmin edemedim.
Aynen öyle.. İyi günler ✋
Sonuna kadar katılıyorum.
Valla ben bir şey almadım shdh
Katiliyorum 👏👏👏👏
Allah rahmet eylesin
Tamam
Haklısın😔
Duyar kasma lan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar