(anneler gününü çok abartmayın) Bu konuda keşke biraz daha özen gösterilse daha güzel olmaz mı?

Annesi olan var, olmayan var.
Evladı olan var, olmayan var.
Bir de evlat acısı yaşayan Anneler var.
Bilmem anlatabildim mi?
(anneler gününü çok abartmayın) Bu konuda keşke biraz daha özen gösterilse daha güzel olmaz mı?
Cevapla