Birine fiziksel zarar verememe düşüncesi kötü mü?

Bana biri çok kötü bir şey yapsa bile o insanın yüzünü kanla dolu halde yerde yatarken görmek, öyle bir ana şahit olmak bana keyif vermezdi sanırım.

Kendimi hiç öyle bir şeyin ortasında bulmadım da ama şiddet uygulayan birçok kişinin cezaevlerinde olduğunu ve istemeden de olsa birini şiddet uygularak öldürdüğünü düşününce ben şiddet uygulamaktan bayağı tırsıyorum.

O insan zayıfsa ve ben onu dövecek güçte olduğumu bilsem bile gidip şiddet uygulayamam sanırım.

Birine fiziksel zarar verememe düşüncesi kötü mü?
Cevapla