Bana biri çok kötü bir şey yapsa bile o insanın yüzünü kanla dolu halde yerde yatarken görmek, öyle bir ana şahit olmak bana keyif vermezdi sanırım.
Kendimi hiç öyle bir şeyin ortasında bulmadım da ama şiddet uygulayan birçok kişinin cezaevlerinde olduğunu ve istemeden de olsa birini şiddet uygularak öldürdüğünü düşününce ben şiddet uygulamaktan bayağı tırsıyorum.
O insan zayıfsa ve ben onu dövecek güçte olduğumu bilsem bile gidip şiddet uygulayamam sanırım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Aynı ben :D Dövüşçüyüm,, güreşçiyim, boyum posum yerinde. Dediğin gibi karşımdakine zarar veremiyorum. Yumruk atsam gözü şişer tekme atsam daşşağı şişer gibi şeyler düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum. Sadece etkisiz hale getirip bırakmak istiyorum. İnsanlar nasıl daha fazlasını yapıp caniice davranıyorlar anlamıyorum da... Ya biz merhametliyiz ya da insan üstü varlığız...
Kanka millet ölmeyi, cezaevine girmeyi yiğitlik olarak görüyor. Dışarda birine iki dakika kabadayilik yapıp içerde cezaevinin agasina karılık yapacaklar. Biz cidden ince ve mantıklı düşünüyoruz
Kadınlar cidden böyle olunca seviyor bu yüzden kadın ve erkeğin beyin yapısı farklı
Günümüzde kadın da erkekte sosyal medya ve haberler ne satıyorsa onu alıyor. Ölümlü dizi filmlerde ölenleri gerçek zanneden babaanneler, dedeler ile dalga geçen nesil bugün özellikle psikolojisinin bozulacağı haberleri izliyor cinayet fotoğraflarına ulaşmaya çalışıyor hikayesini özellikle araştırıyor sonra da kendi aralarında nefret oluşturanlar ve bu canilere özenenler olarak piyasaya hortluyorlar. Vunlara özenenler ile bunlar sanki dünyada haberleşmeden önce olmuyor gibi davrananlar aynı amip gibi yaşayan beyinsiz insanlar. Bak surdaki kıza herkes ağlıyor dilinde sürekli ama fotoğrafları olmayan ve evde kesilen kızı ağızlarına bile almıyorlar. Çok az insan bunları paylaşarak ölen kızların ailelerine ne kadar kötülük ettiklerini falan düşünmüyor. Herkes kendisini düşünüyor ama o olaya üzülmüş gibi ypaıyor. Çok az insan sağlıklı düşünebiliyor. Bu da eğitimsizlikten kaynaklanıyor. Sitede her gün 20-30 tane erkekler yeter deyip erkeklere sallayan paylaşım görüyorum. Ben bir tane paylaşım yaptım bir psikopat böyle bir şey yaptı diye bütün erkekleri suçlayan feministler neyin kafasını yaşıyor diye, beni cinsiyetçilikle suçlayıp paylaşımı şikayet ede ede kaldırttılar. Bana diyor ki cinsiyetçilik yapan psikopatın tekisin adamın neyini savunuyorsun :D Cinsiyetçilik ypamayın deyip benim de potansiyal suçlu psikopat olarak adlandırmamı red ettiğim için cinsiyetçiymişim. Kafalarına zokm ben bu cahillerin boş ver sen... Olduğun insan olmaya devam et kanks... İnşallah Allah karşına senin gibi ince düşünceli insanları çıkartsın...
İnşallah, cidden çok saçma bir düşünce yapıları var. Katillere karşı bir arzu duyuyorlar bu açık.
İnce düşünceli çıkar mı bilmiyorum ama artık iki karşı cinsin bir arada sevgi yurutebilmeleri bana uzak geliyor. Çünkü kadın cidden sevmiyor erkeği, erkek de çıkarcı ama kadın ultra çıkarcı ve merhametsiz ilişkide bunu çok iyi gozlemledim
Kadınlar buna özgüvensizlik diyor kardeşim günaydın.
Kavgacı birisin ve ozguvenlisin, o zaman niye bana cevap yazıyorsun, sevgililerinden biriyle buluş 🙂
🙂 seni uyandirmaya calsiyorum aq cokta skmde senin ne durumda oldugun
Tamam sen kavga et birini öldür sonra içerde kogus agasina karılık yaparsın, soğan erkegisiniz hepiniz
Olum sana kavga et demiyorum duygusallığını belli etme diyorum erkek ol diyorum. Kavga et demiyorum kendini savummayı bil diyorum. Ozgüvensiz olma diyorum. Karı gibi trio atiyon hala aq erkek ol lan azck
Birisi kız arkadaşına laf attı diyelim ne yaparsın?
Yok kötü değil