İkisinin arasındaki fark nedir?
Yani birisinde direkt eylemde oluyoruz yapıyoruz hiç bir engel olmaksızın
Duygusuz yani nötr bir şekilde
İkincisinde duygun yani duygunu yani tutkuyu içine katarak yapıyorsun.
Karakter bakımından
Yani birisinde direkt eylemde oluyoruz yapıyoruz hiç bir engel olmaksızın
Duygusuz yani nötr bir şekilde
İkincisinde duygun yani duygunu yani tutkuyu içine katarak yapıyorsun.
Karakter bakımından
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Severek yaptığın iş, seni motive eder, enerji verir ve sonuç daha tatmin edici olur. İşin başına oturduğunda kendini kaptırırsın, zamanın nasıl geçtiğini anlamazsın. Ama sadece yapmak için yaptığında, o iş eziyete döner. Zoraki yaparsın, verim düşer ve sonunda ortaya çıkan şey de seni mutlu etmez. Kısacası, severek yapmak işi keyfe çevirir, direkt yapmak ise angaryaya.
Çok basit severek isteyerek yaptığın işte başarıya ulaşırsın.
Duygusuz bir işte ortalam bir performans oluyor. Fakat tutku ile yaptığımızda çok yüksek bir başarı oluyor.
Ama işte duygu olarak ruh halimiz kötüyse olumsuz sonuçalanabiliyor.
Bu durumda aklıma takılmıştı
Şimdi duygusuz olmak mı gerek diye ama ortalama yapıyor başarıyı diye
İşiyle mutlu olan insan olmak ayrıcalıktır. Başka şeyler yüzünden ruh halin kötüyse bile işinle mutlu olabiliyorsun.
Matematikte bir soruyu formülle çözmek veya formülsüz ancak mamtığınla çözmek gibidir. Birisinde yaptığından keyif alır ve kendini zeki zannedersin
Anlamadım yaa
Yani ben zekini katarak bir iş çok verimli geçerken sadece yaptığımda sanki verim azaldığını hissettim
Zeki olmuş orası yani ze. vk olucaktı
Ayrıca çok fazla olasılık vardır yani tutkuyla yaptığında ince detaylara hakim olursun ve değişen olasılıklara adapte olursun o yüzden daha verimli olur. Tabi her zaman değil ruh halin kötüyse nötr olarak yaptığından daha düşük performans gösterirsin.
İşte o yüzden sanki benim aklıma duygusuz olarak yapmak geldi.
Mantıklı düşünerek ilerlediğinde
Ama performans sadece orta da kalıyor.
Düşünceye soktu beni bu da
Kavrayarak ve tutkulu ilerlemek uzun vadede iyidir ama kısa zamanda başarı için ezber ve kopyalamak daha faydalıdır. Duruma göre davran
Yani duruma göre bu sorunu değiştirmeliyim değilmi
Ben öğrenciyim fakat gereksiz şeylere duygu yüklediğimi fark ettim.
Duygusuz ilerleken bu sefer yaptığım işte ortalama oldu
Yani tutkulu yaptığımda böyle yükseliyordu
Ama bazen işte duygulu yaptığımda duyguma kapılıyor bu olumlu veya olumsuz olsun
Ama aslında bunu değiştirebilirim sanırım olumlu bir duruma
Tabi ki önem vermediğin konularda duygusuzca çalış yazılımdan örnek vereceğim alanımın dersi 2 idi geri kalan 4 dersi ise sadece robot gibi çalıştım. Mattı fizikti olması gerektiği kadar ancak c++ için kafayı yediğim geceler oldu.
Önem verdiğim şeylere severek çalışmak beni önde yapmazmı
Yani duygusuz ilerleridğimde orta oluyor.
Ama hani duygum kötüyse olumsuz oluyor
Haaa anladım şu an biraz daha
Hmm
Duygularını yönetmekte biraz senin elinde şahsen ben önem verdiğim şeylerde ortalama olacağıma iyi olmak isterim duygu durumum kötü olsa bile codlamaya başladığımda her şeyi geride bırakırım