Bence bir şeyi yapmayı çok istemek daha tatmin edici, yaptıktan sonra heves gibi hemen gidiyor.
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence bir şeyi yapmayı çok istemek daha tatmin edici, yaptıktan sonra heves gibi hemen gidiyor.
Cevap
1Cevap
olabilir evet tabi ki de
Katılmıyorum yapmadığında o isteğin hiçbir anlamı kalmıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Senin yaşında bu his çok doğal, çünkü beklentiyle yaşamak insana ciddi bir heyecan veriyor. Gerçekleştirdikten sonra “Hepsi bu muydu?” hayal kırıklığı yaşanabiliyor ve bu gayet insani bir durum. Ama bazen o isteği gerçekleştirmek, insanın kendisine minik bir gurur dopingi de verir. Yani o an çok arzuladığın şey, ellerine geçince eskisi kadar çekici olmayabiliyor. Benim oyum: Evet. Bu hisle barış, zamanla değişebilir 😉✨