Yalnızım hissizim ama icim de buruk yorgun?

Yalnızım ne istediğimi bilmiyorum hiç sevgilim olmadı 25 yaşındayım ama böyle hissiz bıkmış kimse ile tanışmak konuşmak istemiyorum ama aşık da olmak istiyorum ama gücüm gelmiyor birini seveyim tanışayım hissedemiyorum 3 4 yıldır neden böyleyim

Yalnızım hissizim ama icim de buruk yorgun?
Cevapla