Doğacak olan kızıma "Neslihan" adını koymayı düşünüyorum. Ne dersiniz isim güzel mi?

Doğacak olan kızıma "Neslihan" adını koymayı düşünüyorum. Ne dersiniz isim güzel mi?
bu isim sizde neyi çağrıştırıyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Alternatif olarak Aslı veya Aslıhan ismine de sıcak bakıyorum.
Doğacak olan kızıma "Neslihan" adını koymayı düşünüyorum. Ne dersiniz isim güzel mi?
Cevapla