Birseyleri kabullenmek için mi
Unutmamak için mi?
Aynı hataları tekrarlamamak için mi?
ya da...
Birseyleri kabullenmek için mi
Unutmamak için mi?
Aynı hataları tekrarlamamak için mi?
ya da...
Çıkar yol bulamadığı için. Bunun altında yüzlerce sebep sayılabilir. Terk edip gidememek, gidecek olsan gidecek yerinin olmaması, bazı şeyleri kader diyerek kabullenmek
Cevap
13Cevap
ruhsal sorunları olabilir
Olabilir
şizofren olabilir devreler yanmış olabilir sağlıklı bir insan bunu yapmaz sonuçta bu öyle bişi değil bence
Suçluluk duyup nedenini kendi olarak görebiliyor olabilir
Mukemmeliyetcilik duygusu hat safhaya çıktığında zarar verir. Kendine narsist tavırlar
Bi video var elimde harika cevap onda gizli atmaya çalışayım
Geçmişiyle helalleşemediği için, kendini cezalandırmaya çabalıyordur.
boşluktan hep boşlukta bişilerle uğraşmak lazım
Geçmişiyle yüzleşmemek için. Sınırlar çok zorlanıyor çok.
Belki de değil. Tecrübe konuşuyor.
O kişiye göre degisir unutamamak için olabilir belki
Aynı hataları yapmamak için.
Drama seviyor olabilir.
Bilmem ama ben çok yaptım 🥲🥲
Zevk alıyorlar
Ayni hataları yapmamak için tabikide yaban
Manyaktır
Evet
Düşün bakalım
😀😀
Ben kilolu olduğumu kabullenemedim ya 😔
Zekasiz olduğu için
Delidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?