Kadınların dostlukları mı daha içten ve sağlam, erkeklerin mi?

kasma kendin ol
kasma kendin ol

Herkesin birbirinin kuyusunu kazdığı fakat yüzüne güldüğü, menfaat peşinde gezerken nefes nefese kalınan, çekememezliğin ve art niyetin, kıskançlığın bin bir tonunu barındıran ilişkilerin revaçta olduğu bu dönemlerde sence kimin dostluğu daha samimi ve içten? :D Keyifli akşamlar. 🥂

#smell

Kadınların dostlukları mı daha içten ve sağlam, erkeklerin mi?
Cevapla