Erkeklerin mi yoksa kadınların mı dostluğu daha samimidir?

Ben erkeklerin diyorum. Erkek küser ama fesatlık düşünmez. Kadının düşmanı kadındır.

Erkeklerin mi yoksa kadınların mı dostluğu daha samimidir?

21 Mayıs, 2025 Çarşamba Saat 20.10

Erkekler
Kadınlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Erkeklerin mi yoksa kadınların mı dostluğu daha samimidir?
Cevapla