Sizce erkeklerin dostluğu mu daha samimidir, kadınların mı?

Erkeklerin dostlukları daha doğal olurken, kadınların dostlukları yapmacık olabiliyor.

Siz hangi dostlukları daha samimi ve içten buluyorsunuz?

#P18
#MünzeviBayan
Erkeklerin dostluğu daha içtendir.
Kadınların dostluğu daha içtendir.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Not: Ankete oy vermeniz önemle rica olunur.
Sizce erkeklerin dostluğu mu daha samimidir, kadınların mı?
Cevapla