+1 yılkadın ve erkek birbiri arasında dost olur bu karakter meselesi bazı görüşlerde olmaz denilmiş benim oldu oluyor erkek dostlarımla nazaran yanlarında daha edepli oluyorum sonuçta bir kadın argo davranışlardan kaçınırım... erkekler kendi aralarında içtendir samimidir doğaldır ama kadınlar, kızlar kendi aralarında bir çekememezlik var hani derler ya kadının düşmanı yine kadındır diye iltifat ederken bile aynı anda onu aşağılayabiliyor, en gizli sırlarını öğrenmek için en iyi arkadaşıymış rolü yapabiliyor
tüm bunlara rağmen kadın yinede gardını erkeğe karşı alıyor erkekten gelecek her türlü kazığa açık hatta erkeğe o kadar konsantre olmuş ki asıl kazığı hemcinsinden yiyeceğini düşünmüyor hiç hayatındaki çoğu kazıkları kadınlardan yese de hep düşmanı erkek sanmaya devam ediyor00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılBu konuda kadınlar da erkeklerle hemfikir bence.
Erkekler kendi aralarında çekememezlik ve kıskançlıkta bulunmazlar.
Yani kızlar kadar yapmazlar bunu.230 Yorumla
+1 yılKadınlar arkadaş olunca hiç çekinmezlik filan kalmıyor, samimiyet filan hat safhada oluyo, gizli saklı hiiç bir sırrı kalmıyo, hepsini arkadaşına anlatıyo ( tabi sıkı arkadaşlardan bahsediyorsak), ama erkeklerde bu durum biraz farklı. Yaşadığı birçok şeyi arkadaşıyla paylaşmasına rağmen, sıkıntılarını ve acılarını pek fazla paylaşmaz. Belki sıkıntısının ne olduğunu filan söyler ama güçlü, egolu duruşundan da ödün vermez. Kadınlarda ise: az önce de söylediğim gibi, sıkı arkadaşlarda hiçbir sırr kalmıyo. Üstelik eğer bu arkadaşlık öyle son dönemlerin değil de, uzun yılların arkadaşlığıysa, o zaman sizin dediğiniz o kıskançlık ve çekememe gibi durumlar ortadan kalkıyor. Yani kısacası, ( biraz uzun oldu ama :D ) kadınlar daha iyi arkadaştır. Bence yeterince iyi tespitler sundum.
20 Yorumla
+1 yılBen bir kadın olarak erkeklerin dostluğunu daha samimi buluyorum. Kızla erkek dost olamaz sevgili olcaklar diye bir şey asla yok. En yakın arkadaşim erkek ve bugüne kadar asla dostluk dışında bir davranışinı veya yalan söylediğini görmedim. Gayette güzel dost olunuyor
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
117Cevap
+1 yılBen erkekler diyorum kesinlikle. Istisnalar var tabiki. Erkekler arasında cekememe kıskanma arkadan önden konuşma olmuyor. Herşeyi yuz yüze rahatca söyleyebiliyorar. Bide erkekler arasında rekabet yok. Bugun ben senden daha yakışıklı oldum gibi 😂 kızlarımız maalesef hepsi olmasada geneli bu şekilde.. 😂
80 YorumlaKendim bir kadın olarak söylüyorum"kadınlar kadar bencil, kıskanç bir varlık görmedim" (tmm iyi kız arkadaşlarimda var ama genel olarak:)
Şahsen 10 dostumdan 8'i erkek kızlara fazla güvenmiyorum.
Ne demişler bir kadının düşmanı yine bir kadındır. İyi günler:)20 Yorumlaerkekler dostluk açısından çok iyi olduklarını söyleye bilirim çok sadıklar tek istedikleri güven samimiyet bunlar oldu mu asla seni arkandan vurmaz çok iyi dostlar kadınlar için bunu diyemem hep bir kıskançlık hep bir hırs var şimdi bunu okuyan diyecek ki benim çok iyi kız dostlarım da var diyecek yalan bir düşün hiç mi olmadı kıskançlık güven sarsıntısı illaki olmuştur sen kabullenemiyosun o kadar canım şimdi şöyle bir soru olur ateşle barut dost olamaz bu da yalan sağlam bağın güvenin oldumu hiç kimse o bağı koparamaz ama malesef çok nadir bulunur bu dostluk herkese nasip olmaz dünyada bir dostun olsun sırtın yere deymez arkadaş...
20 YorumlaBence kadınların dostluğu daha iyi görüyoruz park da orda şurda burda birbirlerini gördükleri zaman nasıl da sarılıyor beraber gezdikleri zaman kol kola giriyor yanyana geldiklerinde hiç susmuyor ve diğer arkadaşı da zavallim beyni şişse de onu dinliyor alışverişi kankasindan habersiz yapmıyor yaptığı zaman küsüyor vs vs bunlar hep değer verdiğinde :) çok güzel ya :)
20 YorumlaKesinlikle erkeklerin dostluklarıda kadınların dostluklarıda içi boş oluyor. Erkekler hep kadına potansiyel av gözüyle bakıyor. Kadınlarında büyük bir çoğunluğu kıskanç ve sinsidir ama çaktırmaz. Bence soru en iyi rol yapabilen cinsiyet nedir olmalıydı. Tabiki kadınlar daha iyi oyuncu erkek ne varsa paldır küldür döküyor.
10 Yorumla
+1 yılYaşıtlarımı ele alacak olursam; çevremdeki kadınların yalnızca zulmüne uğradığımdan kadın ve dost kelimeleri benim kitabımda yan yana gelmez erkeklerin dostluğu da bir kızın koluna girip bana ahkam kesmeye başladıkları zamana kadar sürer...
Ancak yaşça küçük bir kaç istisnai kardeşimiz empati kurunca görüyorum ki yeni neslin hanımları daha vicdanlı o nedenle b'ye daha yakınım gibi00 YorumlaAile & Toplum konusunda 890 cevap paylaştı. Kadının en büyük düşmanı yine kadındır.
Erkekler arkadaşlarıyla kavga eder herşeyi suratına söyler ne kadar pislik varsa saydırır ama yinede dost görür iyiliğini ister arkadaşının
Kadında yüzüne güler canım cicim takılır ama ardından demediğini bırakmaz çoğunluk
Geneli böyle kusura bakmayın ama gerçekler 😅
Anket sonucu kanıtlıyo bunu zaten😅00 Yorumla
+1 yılHem erkekler, hem kadınlar kendi cinsleriyle büyük bir rekabet içerisinde. Asıl önemli olan dengeyi kurabilmek.
Bir kız, kendisinden çok daha güzel bir kızla uzun süre arkadaşlık kuramaz mesela.
Şimdi konu sulanacak ama arkadaşlar genel yeti olarak birbirine yakın durumdaysa, dostlukları uzun sürebilir.00 Yorumla
+1 yılErkeklerin elbette dostlarim uguruna cok fedakarlikta bulundum daha da bulunurum eger onlar olmasa bu dunya bana zehir olurdu. Ne sevgili ne aile bu baska bir his icten, olum bile ugrunda gelir hissedersen...
Sarkidada dedigi gibi
Ortak olmak her sevince her derde kedere ve yurumek omur boyu beraberce elele.
Olmasin hic o taaa icten gulen gozlerde yas bir gun yollarimiz ayrilsa bile seninle arkadas...00 Yorumla
+1 yılKarşı cinsle dostluk kurmak her zaman daha kolay ve devam ettirilmesi zahmetsizdir arada kıskançlık olmaz dış görünüsten güzellikten dolayı fesatlık girmez araya ve birbirine farklı bakış açısı sunma yoğun olarak görülür. Güzeldir güzel baş ağrıtmaz erkeklerle dostluk
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 8b cevap paylaştı.
+1 yılErkek ve kadın dost olmaz.
Kendi hemcinsleri arasında kadınlar kıskanç ve fesattır. Erkekler ise kadınlara nazaran daha dürüst ve dobra. :):95 Yorumla- +1 yıl
Dost olur neden olmasın sen ne yaşıyorsun bilmiyorum ama hani yoksa birileri, o yüzden sen öyle düşünüyorsun gayet güzel dostluklar kuruluyor bayanlarla 😊
- +1 yıl
Senin düşüncenin tek nedeninin "sevgili olamadım bari dost kalalım" amortisi olduğunu düşünüyorum.
- +1 yıl
Öyle bir muhabbetim olmadı, aşk olursa sonu ne olursa olsun dost kalmam, dost dediğim kız arkadaşlıkları olur yaşanması lazım. O eski türk filmlerinde oluyordu ateş ile barut yan yana durmaz. Birde a sosyal lerde. Bakış açısı 😊😉
- +1 yıl
Tamam kuzum, anladım. Haklısın.
- +1 yıl
Işin ras gelsin abi 😉😊
Kesinlikle erkeklerin dostluğu.. Kızların arasında sürekli kıskançlık, çekememelik olur. bir dargınlık olsa tüm sırların ortaya çıkar. Erkeklerde böyle şeyler yaptığına hiç şahit olmadım. En azından çevremde.
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkeklerin erkeklerle olan dostları daha kalıcı. Kadın ve erkekten arkadaş olur ama en yakın arkadaş kesinlikle olmaz. Olursa kanka ayaği oluyor. Kadınla kadın ise çekememezlik durumu olur birinden biri illaki sorun yapar. Bu yüzden erkeklerin erkekle dostu daha sağlam.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence kadınlar daha samimi şöyle ki bir kadın üzülünce gider dostunun omzuna ağlar sevincinide onunla sonuna kadar paylaşır ama erkekler bunu bizim kadar iyi yapamaz evet onlarda kıskançlık vs yok ama bizdeki bağlılıktanda yok o yüzden biz daha iyiyiz 😊
12 Yorumla- +1 yıl
bizde gider halisahada, evde iki sise bira rakiyla dertlesiriz illa basimizi omuzlara koyup aglamak gerekmez. Ama bu degildir ki erkek aglamaz.
Cevap sahibi+1 yılÖyle bişey iddia etmetim zaten bizim kadar iyi yapamazsınız dedim
+1 yılbu konuda kadınlara daha çok güveniyorum. bugüne kadar en ufak sırrımı hiçbiri ortaya dökmedi ve gayetde sorunlarım için yardımcı olmaya çalıştılar.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 948 cevap paylaştı.
+1 yılKadın kadını baltalamaya daha meraklı.
Ne kadar sevsen, birlikte vakit geçirmekten keyif alsan da iki kadın arasında muhakkak ego savaşı olur bir yerde. Özellikle yaşam şartları eşit değilse veya aynı mesleği yapıyorlarsa.10 Yorumla erkeklerin dostluğu dost olgu kişiyle arasına bir kız girene kadar yoksa kolay kolay bozulmaz araları herzaman bole olmuştur yani 3 4 kişilik erkek grubunun içine bir kız giriyor ise ille kendi aralarında rekabet başlıyor
20 Yorumla
+1 yılkesinlikle erkeklerin dostluğu daha samimi hiç erkeklerle samimi arkadasligim olmadi ama kizlardan cektigimi de kimseden cekmedim. yok kiskancligi yok icten pazarliklari yok hasetlikleri aman aman..
10 Yorumla
+1 yılBence kesinlikle erkeklerin dostlugu samimidir...
sadece tek sıkıntıları bize farklı gözle bakiyolar bakmasalar aslında bayanlardan bin kat daha iyiler 👍16 Yorumla- +1 yıl
Erkeklerin beyni kadınlar gibi aşırı dalgal frekanslı çalışmadığı için Buda haliyle samimiyete yansıyor canm
- +1 yıl
Kendinizi övün diye bunu soylemedik herhaldeee
- +1 yıl
@freankeistne hocam güzel yorum tebrik ederim
- +1 yıl
Ben burda erkekler olarak kendimizi övdüğümüzü düşünmüyorum ama sizin beyin o kadar dalgalı ki demek öyle anlıyorsunuz , yanlışmıyım kardeşim @soriano1434
- +1 yıl
@freankeistne cidden sonuna kadar arkandayım anlamalarını beklemiyorum
- +1 yıl
@soriano1434
Eyvallah kardeşim , Kaç köşeli bende merak ediyorum açıkcası..
kadınların dostlugu daha cok samimi erkekler bir kizla dostluk kuramaz bence sonunda muhakkak ki onu anlayan p kiz oldugunu dusunerek asik olur o kiza ;)
20 Yorumla
+1 yılerkek ve kadın dostluğunun imkansız olduğunu kardeşim gördüğüm senelerce dost kardeş olduğumuzu sandığım adamdan evlenme teklifi alınca en başından beri beni sevdiği itirafini duyunca öğrendim maalesef
10 YorumlaGerçi dostlukta içten olmak önemlidir ama, ben daha çok erkekler diyorum çünkü, birimizin başına birşey gelse kızlardan çok erkekler atılır. Kızında başına birşey gelse, erkeğinde başına birşey gelse hiç kuşkusuz ki yardım olarak erkek önde gider. Ve bundan dır ki erkeğin dostluğu hem eşine, hem çocuğuna, hem kız arkadaşına herkese saygılı olmalıdır. Bu yüzdendir ki savaşlarda hep erkekler can vermekte. Her iki taraf içinde aldanmayıp, aldatmamak lazım.
10 Yorumlaerkeklerinki tabiki. Şimdi bir yerde 3 kız var aralarından biri gitsin diyer 2 si hemen onun arkasından konuşur
21 Yorumlaneden erkeklerin çünkü dedikodu yok fesatlık yok kıskançlık yok alinganlik yok erkekler daha samimiii kesinlikle
20 Yorumla
+1 yılC seçeneği olmadığı için ankete katılım gösteremedim. İnsanın samimiyeti diye tanımlarsak daha doğru olurç. Erkek/Kadın ayrımı duygu bazında yapılamaz.
00 YorumlaOhaa... kadinlarin %83 erkek demis... demekki kadinlar bile erkeklerin dosluguna oy vermisler... yani kendilerinden süphe ediyorlar... ama etmeselerde pek de inandirici olmazdi zaten...
00 Yorumla
+1 yılerkekleri bilmem de. canciğer kuzu sarması olduğu hemcinsi için başka ortamda ağza alınmayacak laflar edeni biliyorum kızlardan. bu tür olaylara çok şahit oldum yurt ortamında
00 Yorumla
+1 yılŞu, kadın kadının düşmanıdır, kadınlar birbirini çekemez, kadınlar birbirini kıskanır diyip genelleme yapanları görünce sinirlerim tavan yapıyor Dostluk cinsiyete değil karaktere bakar.
10 Yorumla
+1 yılGenelde insanlar, hemcinslerinin dostluğunu beğenmezler ve samimi bulmazlar. Erkekler için kadınlar, kadınlar için de erkekler daha iyi dosttur. Benim için de kadınlar iyi dosttur.
00 Yorumla
+1 yılsamimiyet cinsiyet ile ayırt edilemeyecek kişiden kişiye değişen bir durumdur.
Bence kadın erkek fark etmeksizin "samimiyeti" secen insanların dostlukları bu sekıldedir.10 Yorumlakesinlikle erkeklerin daha samimi bayanlar birbirini kıskanır hatta kendi kendilerini bile kıskanırlar
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılYani erkeklerin kendi aralarında bile sağlam dostları var iken karşı cins ile niye olmasın.. kadınlar daha çok kıskanç tavırları yüzünden sağlam bir zemin oluşturamıyor ne yazık ki.
00 Yorumla
+1 yılkadınlar menfaat odaklı maalesef menfaati bitimi tekmeyi basar. Bunu bir zat kadınların kendisinden duydum ve aynı zamanda tercübe ettim. Heleki kanka , kardeş ayağıyla gelenlerin alayı yalan. Allah düşmanımı bile kadının dostluğuna denk getirmesin
00 Yorumla
+1 yılHer ikisininki de tereddutludur.
Dostluktaki asıl samimiyet mevla ya olandır20 Yorumla
+1 yıldeğişir. ben en çok köpeklerin dostluğunu severim çok çok sadıklar.
20 Yorumla
+1 yılYani kızlar kıskanç karaktersiz olduğunuzu kabul ediyorsunuz, erkekleri övüyorsunuz, ama lafa gelince erkekler kötü.
00 Yorumla
+1 yılaçıkça söylemem gerekirse erkeklerin dostlukları daha samimi hemcinslerimde bu durum bir çoğunda aynı değil
00 YorumlaTabikide erkekler. Genelde erkekler neyse odur. Ama kadın varya kadın şeytanın ikiz kardeşi. Tabi hepsi değil.
00 YorumlaKadının en büyük düşmanı yine kadındır:) tabi bu demek değil dost olmayacak fevkalade şekilde dost olur ama erkek dost görünümlü kurt 😬😆
10 Yorumlaaklım erdiği ilk günden bu yana bir inanisim bir teorim vardır kesinlikle erkekten kadına kadından erkeğe DOST OLMAZ! !
10 Yorumla30 tane kadın dostum olacağına tek erkek dostum olsun. Kadınlar menfaatçi, kadınlar sahte, kadınlar samimiyetsiz çünkü arkadaş ilişkileri konusunda. Erkeğin dostluğunu yerim.
10 Yorumlaerkekler güven konusunda kadınlar ise sevgi konusunda iyiler. genel olarak kadına güvenmiyorum desem yeridir. bugün seni deliler gibi sevip yarın ölümünü bile isteyebilecek kadar dengesizdirler
10 Yorumlaerkeklerin dostluğu diyen penpeli oranı %82 :) penpeli bile penpeliye gvenmez ike biz ne yapalım :) :)
00 Yorumlaerkeklerde empati var ama kadınlarda yok kıskançlık var kadınlarda alt tan alt tan laf sokup duruyorlar bir birlerine bazen gülmeden edemiyorum :D.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı. Ben kadınları seçtim çünkü çok örneğini gördüm. Erkeklerden de örnekler gördüm de kadınlar da gördüğüm daha fazlaydı.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Samimiyet kisilikle alakali bir problem..
Oyle erkek arkadaslar da var arkadasini kole gibi kullanip sonra da ustune begenmeyen.. 😕10 Yorumla
+1 yılKesınlıkle erkek
Kızlara guvemem hıc bır zaman dedıkoduyu sevdgımız ıcın ☺️
Erkekden olunca cok guzel arkadas oluyo asırlık dostluklar00 YorumlaErkekler kadınlar gibi kıskanç degildir neyse odur bence ama kadınlar fettandırlar yüzüne güler temennilerde bulunur ama içten içe kıskanırlar
00 Yorumla
+1 yılErkeklerin daha iyi bence kadınlarda kıskançlığın olduğu durumlar oluyor sadece bu yüzden erkek olmak istediğim zamanlar var😒
00 Yorumlainsanları böyle ötekileştirdigin sürece kazandığın her dostlukta kaybedersin.. her iki cinsin de dostluğu ayrı ve değerlidir.''ötekileştirilmeden''
10 Yorumla
+1 yılerkekleri siz ne kadar öküz olarak görsenizde bizler iyi günümüzde de kötü günümüzde de kanka dediklerimizin yanındayızdır...
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 528 cevap paylaştı.
+1 yılBu konu tartisilir. Kizlar desem buna kendim bile inanmam erkekler desem irade meseleleri var bilemedim
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 710 cevap paylaştı. Erkeğin dostluğu daha samimidir, en yakın arkadaşlarımda hep erkektir
10 YorumlaKızlar kendi egosunu şişiren kişilerle konuşmayı sever, erkekler nettir. sevmediği biriyle konuşmaz, g*tü başı oynamaz :P
00 YorumlaKadınların dostluğu hatalar ile yerle bir olabilir ama erkek dost mezara kadar dost olur
10 Yorumlakadın kadın dostluğu zar zor olurrr birbirini çekemezler lakin kadın erkek dostluğununda kadın daha güvenilir
00 Yorumla
+1 yılKarakterin cinsiyetle alakası olduğunu düşünmüyorum. Dostluk tamamen karakterlere bakar
20 YorumlaKarakteri düzgün insanın her türlü ilişkisi düzgün ve samimi olur.
10 YorumlaKadınlar genelde birbirlerinin kuyusunu kazıyorlar 😐
10 Yorumla- Devamını Gör (205)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar