AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
119Cevap
Bir kadın olarak söylüyorum... Fitne fesat var bizde..
Bir erkeğin dostluğu çok daha güzeldir..
Erkek kişilik sahibi biriyse dostluğu daha güzeldir. :D
aslinda kisiye gore degisir kisinin insanligi onemli bence
Kadınların erkeklere dostluğu daha samimi olduğu belli.
Kesinlikle erkekler... Kadınlar daha en yakın arkadaşlarını kardeşlerini çekemiyorlar
Erkekler. En azından çoğu kıskanç değil ve dürüst..
artık kimse samimi degil herkes yapmacık herkes ne oldum delisi oldu bencil ve yozlaştı gerçeklik kalmadı.
Erkekler arkalarından iş çevirmiyorlar ne olursa yüzlerine pat pat pat söylüyorlar
erkek kankalarım daha fazla kardeşim diyebileceğim kız ise bir tane ❤
Erkeklerin erkeklerle olan dostluğu daha samimi bence
her iki cinsiyette de samimi arkadaşlıklar kurulabilir
Şeytan topuklu giyer ((: kimin daha samimi olduğunu tartışmaya gerek yok
sevmedim sözü
Kadınlar kolay kolay dost olmaz
Oldular mı da kimse onları koparamaz
erkekler dedim ama bazen
mesela 11yillik dostum var benim en fazla 10dk küs kalabiliyoruz
Yalan soylemek demiyorum ama is cevirmek kadinlarin dogasinda var, erkekler daha dobrayiz en azindan. Egriye egri, dogruya dogru diyebiliyoruz. Bu nedenle dostlugumuz daha gercekcidir.
Kadınlara ben güvenirim ama kadınların kadınlara güvenmesi imkansız.
insan olunca kadın erkek farketmez içtenlik karakterde olur :)
kizlarda kıskançlık var aralarinda ama biz erkekler koy g*te gitsin
İnsandan insana degisir yine de kafay gore oyluyorum
erkeklerinki daha samimi çünkü kadınlar çok sinsi ve kıskanç oluyor
Kadınların gerçekten birbirini sevdiğine inanmıyorum
Kadınlar ile erkeklerin bu kadar oranda aynı fikirde olduğu başka bir konu yoktur herhalde :)
tabiki erkekler samimidir açık sözlüler kadınlar gibi terk etmezler yalan bilmezler.
galiba erkeklerin dostlukları daha içten ve samimi oluyor. anket sonucu da yüzde 81 erkekler diyor.
erkek samimidr. Hep erkek kanka isterim ama olmadı ☹
Kızla zor olur erkek kanka.
Erkek erkeğe iyilerdir.
Mutlaka meyil ederler, nadirdir doğru dürüst duran.
Ama çok harika olsa gerek...
Çoğu kızların dostluğu yapmacık yani gerçek olan azdır çünkü sürekli birbirini çekememezlik olur
Erkeklerin dostluğu daha samimi gerçekçi
Her iki tarafta gerçek bir dostsa, iki tarafta samimidir.
En sinsi kızın dostluğu bile sapık bir erkeğin arkadaşlığından iyidir.
Bence yuregi temiz guvenilir insanların dostluğu daha samimidir.
Kişiye göre değişir. Erkek kadın diye ayırt etmiyorum.
erkekler daha samimidir dostluk konusunda
kadınlar cekemezler birbirlerini
Haklısın
Ankette erkeklerin daha samimi olduğunu seçtim ama aslında o cinsiyete göre değil karaktere göre değişir
Tabikide erkekler kadınlar arka planda çok şey düşünürler Bşde söylemezler ee doğal olarak samimi gelmez
Şahsım adına bana erkeklerden bir bk olmaz.
Kızlar da hasetlik peşinde olmadıkları müddetçe iyi oluyorlar.
erkeklerin yapabiliceği tek şey arkadaş ayağına yürümektir ama bir kızın arkandan çevireceği bir sürü iş vardır. Yani erkeğin yapabileceği bir mısır tanesi kadının yapabileceği evrendir :D
erkekler kopek gibi sadik kadinlarda kedi gibi sinsi
terbiyesz saygisiz
insan olan samimidir din dil ırk cinsiyet ayrım edilemez
İnsan olanın diyelim, cinsiyete göre ayrım anlamsız olur
Erkeklerin dostluğu daha samimi. Erkekler arasında çekememezlik ya da kıskançlık yoktur.
kadınlara erkekler erkeklere kadınlar çünkü gerçekten karşı cins olunca en azından daha dobra oluyorlar
sahsen kisiden kisiye gire degisir benim 8 senelik arkadasim var onunla oz kardes gibiyiz ama baskasi var o kadar iyi degilim yani kim olduguna bagli kiyaslanacak sey degil bu
Adam gibi bir erkeğe denk gelirsen ömür boyu çok iyi dostun olur. İki kız arasına her zaman kıskançlık girer. Erkeklerin arkadaş ilişkilerinde daha anlayışlı ve daha fedakar olduklarını düşünüyorum
Çünkü erkeklerde kıskanma pek olmuyor iki kız arkadaş cook yakın değillerse birbirlerini kıskanırlar da arkaların dan da konuşurlar maalesef yanılıyor muyum?
Erkekler bence, onlar daha çok dürüst, içinden geçenleri söylerler. Herkes için geçerli deyil😜
Ancak kadın bunu zamanla unutur, yanlış olduğunu düşünüp algılayamaz.
İyi insanların dostluğu diyelim cinsiyet ile ilgisi yok
bir kadın olarak diyorum erkeklerin dostlukları daha içten samimi
tabiki bir kadin olarak soyluyorum yanitim erkek.
Cinsiyete göre ayırt etmem fakat hem cinslerimle daha iyi anlaşırım.
Kadınlar kıskanç bir yapıya sahip.
Erkekler samimidir..
Valla onu bunu bilmem kimse benim gibi dost bulamaz
kızlar yeri gelince birbirini bile kıskanıyo nasıl içten olsn
erkeklerin dosluğu zaman la ilişkiye doner ama kadınların hep dostca kalır
erkek dost olunca dedikodu yapmaz ama kizlarda bu durum cok
Erkeklerinki daha samimidir kadınlarda her zaman az da olsa kıskançlık vardır 😒
Erkekler kardeşim deyip arkasından sövüyorlar
Kızlar da kuzum deyip dedikodusunu yapıyorlar
erkeklerin samimidir kadınlar birbirlerini çekemez ve kincidir
Kız erkek arasındaki arkadaşlık aynı evde baş başa kalana kadardır. O yüzden fazla şey yapma.
Kendi cinsim kadar fena fesat bir cins gormedim
cinsiyet değil karakter meselesidir.