Güncellemeler
1 yıl
Enerjimin gelmesi için bi şey olması gerekiyor gün içinde o enerjiyi bulamazsam gün boşa geçmiş oluyor. Geceleri de uykumun gelmesi uzun sürüyor sabaha anca geliyor. Neden her şey bu kadar zor. Uykum da gelmiyo kalkınca enerjim de gelmiyo
Güncellemeler
1 yıl
Sabahı beklerken enerjimin harcayamamıs oluyorum sadece bekleyerek enerji harcıyorum bu da çok saçma
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
amaçsız ve gelecek kayıgısı nedeniyle bunalıma girmiş , tekenmişlik sendromu yaşıoyosun, elinde sana verilmiş güzel bir hayat var ve boş boş geçiyo, geçirme doldur onu dolu dolu yaşa onu
Okul hayatı boyunca kişiliğimi ve ilgi alanlarımı buldum zaten. Sadece calısmak istemeyen biri olduğumu anladım. Şimdi kendimi evden geliştirmek istiyorum araştırma yapıp dil öğrenmek falan istiyorum evden ama olmuyo tembelleştim kaç yılın acısını çıkarıyorum ilk başlarda zevkli ydi okul bitince böyle yaşamak rahat yaşamak sabah kalkmak insan görmek zorunda olmamak sınav baskısı yok süper ama sonradan hep böyle mi olacak diye düşünmeye başladım
Hep böyle olursa hayatımın bir yarısı dolu bir yarısı boş olacak resmen beynım bunu da algılayamıyor aslına bakarsan bu yüzden boşluk da hissediyorum zorla da olsa okuttular dinç kalmaya alışmıstım insan görmeye falan. Şimdi asıl en çok istediğim şey oluyor hayatta evde yatmak baskısız şekilde ama bunun da zorlukları varmıs resmen. Kimseyi tanımıyosun çok yalnızsın böyle belki tembellikten birsürü hastalıgum olcak falan.
bundan bir önce kurtul toparlan haretketb etmk canlı tutar hissettirir yaşamı tembelleştikçe kötülelşir yanlızlaşır sağlıksızlaşırsın
Hareket edecek sebep yok
İşte ne
bu aralar herkes böyle galiba ya
Herkes çalışıyo ya böyle biri mi var milet işinde yatan mı var akşama kadar sonra akşam bile bir şey yapamıyorum çünkü enerjimin gelmesi için bi şey olması gerekiyor olmuyo da sonra sabahı beklemekten başka çarem kalmıyo6
öncelikle herkes çalışmıyor duygu sömürüsü yapıyorsun şu an kendi kendinin modunu düşürmek için. ayrıca sen çalışanlar mutlu mu sanıyorsun herkes akşam olsa da eve gitsem yatsam derdinde emin ol
Herkes calismıyodur da ben kadar işsiz var mıdır ev işi bile yapmıyorum annem yapıyor.
var. ben :D normalde okuyorum ama okul açılmadı henüz. 1ay öncesine kadar online kursa kaydoldum sonra spora başladım yüz yogası yapıordum v. s sonra flört 'ben yurtdışına yerleştim ani bir kararla' diye mesaj atıp ortadan kayboldu. şu an sadece boş boş oturuyorum enerjimi aldı gitti
Evet işte o çok kötü geliyor bana o da yaşam değil ki. Benımkı de degıl yaşam çunku enerjim yok. Çok yalnız kaldım sanki fırtınadan çıktım okul bitince savaş bıttı gibi. Hiç hayatta kalma içgudum yok hemen ölesim var boşum hayatımın bir yarısı dolu dolu okulda derece yaparak falan insanlarla takılarak geçti sanırım bir yarısı da boşa geçecek bu boşluk rahatsız etmeye başladı çünkü aklım boşa gidiyor sanki aklımı nerde kullanmalyyım bilmiyorum gerçekten. 25 yasından sonra beyin yavaşlıyo zaten 25 e kadar en azından kişisel gelişime beyin gelişimine devam etmem lazımdı ama benımki 21 yasında bıttı. N napcam şimdi evde ben. Dizi film bakıyoö ama hemen yoruluyorum enerjim bitiyor yine. Oyun oynardım bıraktım muzık de hiçbir şey yaşamadığım için artık boş hissettiriyor eskıden muzıgı hissederdim şuanda uzaktan insan sanatını inceleyen bir uzaylı gibi hissediyorum hissetmiyorum yani müziği çunku yaşamıyorum, her gün amacsız reels bakıyorum bakarsan site sorularına bakıyorum boş boş insanları çözmeme rağmen neden burdayım bilmiyorum insanları öğrenmek için girdim zaten bu yola ama hala burada kaldım cunku iletişim şart bir şey yalnız kalmamak için delirmemek için.
Araştırma yapacak konular yazdım gelişmek için ama hala kagıtta duruyolar enerji bulamıyorum çünkü. Bir arkadaşım olsaydı onla ogrendıgımı paylaşacak hevesim olurdu ama kendi kendıme her seyı bılsen kaç yazar ya evde prof olsam ne olur. Resim ciziyodum okulda görenler olurdu sergiye giderdi falan tatmin olurdum bi şekilde ana şimdi evde çizmeye devam etsem kim görecek ki saçma geliyor her şey bunalıma girdim arkadaşım da kalmadı okul zamanı bıttı hepsi
Evet biri olmayınca enerjim olmuyo işte özellikle flörtün varmıs ne güzel aama ben erkeklerden de nefret ediyorum artk onlar bile heyecanlandırmıyor. Şuanda sporu da mı bıraktın naptın 1 ay önceki yaptığın hiçbir şeyı yapmıyor musun? Bi de okul bitince çalısacak mısın sen? Ben amacsız sekıkde btırdım unıyı sırf kendimi gelıstırmek için hayatı tanımak için falan
Ama çalışmamayı bu durumda olmayı yeğlerdim gerçekten. Sıkılmak bence çünkü insanlardan güzel. İnsanları görmek bile ıstemıyorum birinin emri altınds yaşamak falan. Ömrüm boşa geçecek şimdi de boşa gecıyo evet ama stres yapmıyorm en azından
öncelikle teesüf ederim. 28 yaşındayım gayet öğrenmeye açığım :D sosyal medya fenomenlerinin o ışıltılı hayatı seni de esir almış gibi görünüyor. her gün yurt dışı seyahatleri arkadaşlarıyla partilemeleri v. s hayat bunlardan ibaret değil. kendine saygı duyman lazım önce kendini geliştirmen lazım hiçbir amacın olmazsa nasıl mutlu olacaksın mesela bedenin için sağlıklı beslen spor yap ne bileyim kursa yazıl insan içine gir. mesela benim de arkadaşım yok hiç evden çıkasım da yok ama kafaya taktım tango ve yüzme öğreneceğim. :D ben ne kadar vasıflı olursam o kadar vasıflı insanlar tanırım çünkü. daha Amerikaya gideceğim alooo :D her şeyden önce hayallerin hobilerin olmazsa zaten bu hayatta hiçbir şeye isteğin olmaz ki bebeğim hadi silkelen kendine gel
Hayallerim vardı hepsının boş olduğunu anladım aile evimde rahatım mesela pişen yemek sağlıklı zaten, spora ve kursa yazılacak para yok. Vermezler yani.. çok cahilim bilmiyorum nerden bulcam düzgün insanları onu da bilmiyorum. Etkinlik tarzı sosyal yerler oluyo mu şehrımde onu da bilmiyorum.
Dil öğrensem kullanamadığım için unutcam zaten ozguvenım hıc yok.
Dans edecek hevesim de yok mesela güzel kiyafetlerim olsaydı dans ederdim belki buna baglıyorum ben bilmiyorum yoksa sevmiyorum dans etmeyi. Kendımo güzel elbıse içinde güzel hissederek tabiki dans ederdim ama durduk yere ev kıyafeti ile edesim gelmiyor. Evden yüzme nasıl öğreneceksiniz. İyi bari 25trn sonra beyın dinçse hala üzülmeme gerek yok sanırım vaktim bol dimi. Ben bu bilimsel bilgiyi çok takmısım da kafama
ay içimi kararttın yemin ederim git yaşadığın şehirdeki halk eğitim merkezlerini araştır orada ilgini çeken kursa yazıl ne bileyim enstumana yazıl veya yüzmeye yazıl ücretsiz onlar youtube üzerinden bir şeyler öğren sürekli bir bahane bahane içimi şişirdin ben bile şimdi kalktım ingilizce çalışıyorum ay bu nedir ya. aç youtubeden mistik yol kanalını olumlama dinle meditasyon yap. kendine hedef defteri tut.
ben meditasyon yaptım olumlama frekns dinledim hayat enerjim yerine geldi bak
Tembellik başa bela zaten zorla okumuştum hayat cehennemdi şimdi de tembel olmamak için sebep kalmayınca böyle oldum maalesef kişiliğim boyleymiş. aslınds beni hayatta tutan Insanlarla olan rekabetti inadımdı. Rekabet edecek kimse kalmayınca böyle oldum. Veya yaptıklarımı paylaşacak birisi yok en basitinden. Enerjimi aldıgım seyı kaybettim
Keşke kız arkadaşım olsaydı bıtane.
hayatım 28 yaşındayım hiç arkadaşım yok en son 3 sene önce vardı hep evdeyim bu aralar genelde iğrenç bir hayat yaşadım annem zorba ve manipülatif birkadındı beni eve kitlerlerdi dışarı çıkmayayım diye lisede derslerim kötü diye zaten açığa aldılar defalarca terkedildim buraya gılgamış destanı gibi hayat hikayemi yazabilirim. ee ben evde boş boş oturuncane olacak? eğer rekabet istiyorsan akrabalarının yaptığı gıybti düşün :D bak ben kendimi yırtıyorum okul bitecek yazılımcı olacağım amerikaya gideceğim diye çok mu güzel hayat yaşadım hayır ama geçmiş geçmişte kaldı
belki olmayacak ama hayallerin varsa peşinden koşmak bile seni oyalamaya ve hırslandırmayya yetiyor kardeşim olsan saçını başını yolup zorla kaldırırdım
Doğru. akrabamız da yok bizim ahaha. Baskı kaynagı bulamıyorum vallahi. Evet o boş hayaller sayesinde çalıstım başka hayaller bulmam gerekiyor aslında ben ilkokuldan beri herkese nispet yapıyom böyle şu olcak bu olcak diye okadar çok konuştum ki çk hırslıydım olmayacağını bile algılayamıyordum o şeylerin kendı kafamda yasıyodum. Ama faydası okadar çok oldu ki. Sanki gerçekten o amaca gidyordum. İlkokulda arkadasıma diyordum bu olcak diye hava atardım fjfj lisede de amacım büyüktü önemli biriyim gibi davranırdım. Hisssderdim. Unıde sevdiğim çocuğa da hatta artık gerçekleşecek bunlar diye hava attım bi baktım PARAMIZ YOK aaa nasıl yapacam ben onları. Çalışmak da istemiyorum kendı param da olmayacak hiç. Unıde fark ettım tüm bunları sanki mesleğim olacakmıs gibi hep çalıstım. O meslegı sevmesem bile ogrendım. Şimdi onları yapmak için para lazım ama çalışmak istemiyorum
Çalışmadan yapmam lazım bunun bir yolu olmalı. Ama ne. Evet haklısn karşıma belki de zengin bir koca çıkana kadar evde kendımı gelistirmelıyım 😂 ama erkek ararken bile sinir oluyorum 2. Dkdan konuyu hemen +18 şeylere getirmeyen erkek yok günümü tüm enerjimin mahvediyorlar biriyle tanışmaya calıssam
Kendım calısmsk istemiyorum hayatta. E erkek ararken de sinir krizi geçiriyorum napcam ben hayallerim için para da lazım.
Yani para lazım olduğu gerçeğini ve tembel olduğum gercegı tüm o kafadan çıkardı benı. Şuanda parasız hayaller bulmam gerek
Ama onlar da cok kaliteli hayaller olmuyor işte. Yurt dışına gitmek bile para. Şehır dışına gitmek de para şehirde gezmek bile para.
Çalısmak istemediğimi ortaokulda anlasaydım ört okulda terk ederdim okulu 😂 ama olsun kendımı geliştirdim. Çalışmak istemediğimi anlayana kadar çalışacak bir insanmış gibi okudum unı bıle kazandım. Düşünmeden sorgulamadan bölümü de bitirdim. o hayalleri yapamayacağım yüzüme çok net çarptı
(Estetik olmak gezmek falan)
Ee bunlar olmayacaksa neden yasıyorm. Yenı hayaller bulmam lazım ama eskisi gibi olmuyo işte illaki artık gerçekçi hayal bulmak istiyor beynim
Oyalayabılecegım kadar oyaladım kendımı ya zaten
Ben diş teli taktırmak istiyordum bir de burnumu yaptırmak ama ailem asla istemediıi icin maddi destek sağlamadılar zaten durumumuz da yoktu yaptıracak. bir gün aynaya dişlerime baktım. Onları tellerle hayal ettim. Bir kaç yıl sonra abim polis oldu ve masrafları o karşıladı sonra burnuma taktm. Aradan bir süre geçti bir anda nefes alamamaya başmadım. Bir anda kemik eğriliğim olduğunu ve ameliyat olmam gerektiğini öğrendim e yaptırmışken estetik de oldum tabi. Sonra annemle hep İstanbul'a gitmek istedik. Evimizin balkonuna çıkar bek şimdi karşı deniz vapurlar gidiyor v. s derdik. Ama gitmemiz imkansız gibiydi çünkü para yok. Bir kac yıl sonra abimin İstanbul'a tayini çıktı ve gittik 😂 kısacası kafaya takınca oluyor 😂
Benım abım de bana para vermiyor işte 😂
Belki olur aslında istemeye devam etmeliyim
Aynı hayalleri
Berimki de pinti de işte pozitif enerji cart curt 😂
Çalışmalısın ama.
Yok çalışmak istemiyorum tembel biriyim zaten sadece yaşama hevesim nasıl gelir ya hep böyle mi olacak hiç. Heyecan yok. Rahat olmak istiyorum mağarada yasarcasına rahatım kimseyi görmüyorm ama bedenım hantallaşıyor en ufak amacımk yapamıyorum gün içinde kendimi evde geliştirmeye devam etmek istiyorum ama sanki büyük bir savaştan çıkmış gibiyim okul hayatı ne çok yormuş öyle ya.
Bu yüzden çalışmalısın.
İnsan doğasına ters mi yatmak? Ben işe gitmeden enerjik kalmanın başka bir yolunu bulmak istiyorum mesela evden spor yapmak veya sürekli aktif olmak gezmek falan ama onu da yapasım gelmiyo
Kesinlikle ters, kesinlikle.
Ama insanları hiç sevmiyorum görmek istemiyorum okul hayatında çok çektim zaten bi şey olabılmek için sırf akıllı biri olup kendımı buldum falan ama okul da bıttı tam en sevdiğim zamanlardayım okul baskıaı sınav baskısı olmayan insan derdi olmayan sabah erken kalkmak derdi olmayan bir zamandayım en çok istediiğim şey bu ama hayattan bıktım bu sefer de pff