Yaşama hevesim hiç yok sabahları 9 da yatıp akşam 6 da kalkıyorum enerjim de olmuyor akşamları?

Akşamları da sabahın olmasını bekliyorum beklerken enerjim bitiyor yine sabah uyuyorum akşama kadar sonra yine sabah olmasını beklerken enerjim bitiyor çaresi ne bunun. Çalişan biri değilim ama kişisel amaclarım var onları bile yapacak enerjide olmuyorm. Okul hayatım yani üniversite bittikten sonra böyle oldum saldım

Güncellemeler
1 yıl
Enerjimin gelmesi için bi şey olması gerekiyor gün içinde o enerjiyi bulamazsam gün boşa geçmiş oluyor. Geceleri de uykumun gelmesi uzun sürüyor sabaha anca geliyor. Neden her şey bu kadar zor. Uykum da gelmiyo kalkınca enerjim de gelmiyo
Güncellemeler
1 yıl
Sabahı beklerken enerjimin harcayamamıs oluyorum sadece bekleyerek enerji harcıyorum bu da çok saçma
Yaşama hevesim hiç yok sabahları 9 da yatıp akşam 6 da kalkıyorum enerjim de olmuyor akşamları?
Cevapla