Allah niye beni kimsenin umursamayacağı kadar çirkin yaratmış haksızlık değil mi?

birilerine mesaj atsam mesajlaşmayı bitirmek için ellerinden geleni yapıyorlar onun dışında zaten beni arayıp soran yok. siteden birileriyle konuşayım en azından diyorum sadece arkadaşça bi konuşma için bile fotoğraf diye tutturup fotoğraf atınca da konuşmayı kesiyorlar atmayınca da kesiyorlar. Benden 10 yaş büyük eski sevgilim bana binde bir yazıyor onda da gelirimi paramı pulumu soruyor sanki ona önceden maddi yardımda bulunmuşum gibi

Allah niye beni kimsenin umursamayacağı kadar çirkin yaratmış haksızlık değil mi?
Cevapla